וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל תוקף את "מקורבי איתי שגב": "לא ניתן שיפיצו שקרים"

17.7.2017 / 13:06

באיגוד הגיבו לביקורת על ההחלטה להשעות את שגב מהנבחרת ועל הטענות ששחקנים התאמנו ללא ביטוח: "דוחים את ההשמצות, שחקני נבחרת ישראל מבוטחים באופן הנכון ביותר, לא נתעמת בתקשורת"

איגוד הכדורסל פרסם היום (שני) את סגל הנבחרת ובו לא נכלל כמובן איתי שגב שהושעה מכל פעילות בשל אי הופעתו לאימוני הנבחרת האולימפית. ההשעייה הזו גרמה לסערה גדולה בעולם הכדורסל והיום האיגוד נימק את החלטתו.

עוד בנושא

יוסי שגב: "כל מי שהיה מעורב בשיימינג שנעשה לבני - יישא במחיר"
איתי שגב הושעה מנבחרות ישראל. נציגי השחקן: "האיגוד פוגע בנבחרת ישראל"
סגל נבחרת ישראל צומצם ל-16 שחקנים: מנקו, גינת וקולשוב שוחררו

שחקן מכבי תל אביב איתי שגב. ברני ארדוב
האיגוד לא נשאר חייב. איתי שגב/ברני ארדוב

"מאז הודענו אתמול על השעייתו של השחקן איתי שגב מנבחרות ישראל וזאת מכיוון שעשה דין לעצמו ובחר שלא להגיע לאימוני הנבחרת האולימפית, עוסקים גורמים שונים מטעמו בהכפשת האיגוד ובהפצת סיפורים שאינם נכונים. האיגוד מבקש להבהיר כי שחקני נבחרת ישראל ובהם האולימפית, מבוטחים באופן הכולל והנכון ביותר עבור ספורטאים. מדובר בביטוח מקיף ומלא, זהה לזה של שחקני נבחרת ספרד, איטליה, גרמניה ונבחרות בכירות נוספות". כך נכתב מטעמו של האיגוד.

עוד נכתב כי: "באימון הפתיחה של הנבחרת האולימפית ב-4.7, מיד אחרי דברי המאמן אריאל בית הלחמי, דיבר עם השחקנים יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון, שסיפר להם שהם מבוטחים באופן מלא, שאיגוד הכדורסל קיבל את כל דרישות הארגון בנושא ביטוח ובנשאים נוספים ושהוא מבקש מהם להתרכז בכדורסל ובייצוג המדינה בכבוד הראוי. איגוד הכדורסל דוחה את ההשמצות מטעם הגורמים הקשורים לשחקן איתי שגב וגם לא מטיל ספק ברצונו האמיתי לייצג את המדינה במדי נבחרת ישראל. האיגוד לא יתעמת מעל כלי התקשורת, באולפני הטלוויזיה או בתחנות הרדיו עם אנשים מטעמו של השחקן, אבל גם לא יאפשר להם להפיץ דברי שקר שעלולים לפגוע בשאר השחקנים או בנבחרות ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully