וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: לינדזי רוז מתקרב, הוראה לסגור את עומאר קוסוקו

17.7.2017 / 11:23

רוב המכשולים הוסרו, אבל בבירה עדיין צריכים לסכם את גובה אופציית הרכישה של הבלם מול לוריין הצרפתית. השחקנים קיבלו הוראה לסגור את כוכב בוטב, כ-3,000 מינויים כבר נמכרו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בבית"ר ירושלים מצפים לתשובה סופית מלוריין בנוגע להעברתו של לינדזי רוז לכל המאוחר מחר (שלישי). תנאי השכר של הבלם כבר סוכמו והצדדים סגרו גם על השאלה ללא תמורה, ומה שנותר זה לסכם את אופציית הרכישה בתום העונה. בבית"ר טוענים כי הצרפתים העלו את הסכום הראשוני אותו דרשו, אך מאמינים כי יגיעו להבנות והשחקן יצטרף לקבוצה.

אם רוז אכן יצטרף, בית"ר עשויה לצרף חלוץ ישראלי, שלומי ארבייטמן או אלון תורג'מן. יחד עם זאת, האופציה של חלוץ זר לא תרד מהפרק וייתכן שעד תום חלון ההעברות בתחילת ספטמבר יצורף חלוץ על חשבון אחד הזרים שחתומים בקבוצה, ככל הנראה מרסל הייסטר או קלאודמיר. בבית"ר מרוצים מההשתלבות של אנתוני וארן עד עתה וגם הוא צפוי לקבל דקות משמעותיות.

עוד בנושא:

פלאמן דימוב: "המשחק מול בית"ר ירושלים חשוב יותר מהליגה"
בית"ר ירושלם גיששה אצל ניקיטה רוקאביציה
הפועל באר שבע דרוכה: "אם נעוף זה יכול להשפיע על עונה שלמה"

לינדזי רוז במדי ליון. GettyImages
בבית"ר אופטימיים. רוז/GettyImages

בקבוצה מהבירה מתוחים מאוד לקראת משחק הגומלין נגד בוטב פלובדיב בבורגס והחלו לברר פרטים על האווירה הצפויה ומצב הדשא במגרש. הבולגרים ידועים כקבוצה ביתית מובהקת, אך אחוזי ההצלחה שלהם במשחקים בבורגס נמוכים יותר. בבית"ר ציינו שבמשחקי הבית, בוטב לוחצת ומנסה להיות הרבה יותר דומיננטית מאשר הייתה במושבה ביום חמישי האחרון. בבית"ר סימנו את החלוץ עומאר קוסקו, שהקשה על הצהובים-שחורים במשחק הראשון וההוראה היא להיצמד אליו מיד ברגע שהוא מקבל את הכדור.

מרסל הייסטר שספג ביקורת רבה, נראה מדוכדך וקיבל חיזוקים מהצוות המקצועי ואנשי המועדון שהרגיעו אותו לגבי מעמדו. גורם במועדון אמר: "קל לכולם לשחוט את הזרים. הוא בא לכאן, חי לבד ובאמת מנסה להרים את הקריירה שלו. אחרי שנת התחשלות הוא יעשה את הקפיצה השנה, צריך קצת סבלנות".

בית"ר ירושלים מכרה קרוב ל-3,000 מינויים עד כה, והמטרה היא להגיע לכ-5,000 עד תחילת העונה. במועדון מקווים שהקבוצה תגיע רחוק בליגה האירופית, דבר שתורם גם למכירת המינויים. בינתיים מתקיימים משאים ומתנים עם כמה ספונסרים וההערכה היא שתיסגר עסקה עם אחד מהם בשבועות הקרובים. בבית"ר דורשים סכום מינימום של כמיליון שקל עבור ספונסר ראשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully