וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאמן דימוב: "המשחק מול בית"ר ירושלים חשוב יותר מהליגה"

מגן בוטב פלובדיב ניסה לתרץ את ההפסד במחזור הפתיחה 1:0 לפירין: "ההפסד הזה לא הוסיף לנו כבוד". הקפטן לצ'זאר בלאטנוב שנעדר מהמשחק במושבה עשוי לחזור לגומלין ביום חמישי

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בוטב פלובדיב, יריבת בית"ר ירושלים בסיבוב השני המוקדם של הליגה האירופית, פתחה אמש (ראשון) בצורה מאכזבת את הופעותיה בליגה הבולגרית לאחר שהפסידה 1:0 לפירין במחזור הפתיחה.

המשחק נערך במגרש בפלובדיב ולא בבוגרס שם ייערך משחק הגומלין מול הקבוצה הירושלמית ביום חמישי הקרוב (המשחק במושבה הסתיים בתיקו 1:1).

המאמן ניקולאי קירוב אמר לאחר ההפסד: "נחשוב על הפתיחה המאכזבת של הליגה אחר כך, כרגע אנחנו מתרכזים בבית"ר ירושלים. יש לנו שני אימונים כדי לחשוב על טקטיקה ולקוות שהיא תביא לנו הצלחה".

עוד בנושא:
משה מישאלוב נגד הפועל עכו: "שיא הביזיון, זלזול שלא היה כמותו"
מכבי חיפה ניצחה את מידז' לגניצה במשחק הכנה 0:1

ניקולאי קירוב מאמן בוטב פלובדיב. ברני ארדוב
עוסק בהכנה טקטית. קירוב/ברני ארדוב

המגן פלאמן דימוב הוסיף: "משחק הליגה היום לא הוסיף לנו כבוד מקצועי, אבל הדבר הכי משמעותי עבורנו עכשיו הוא להתאושש ולהמשיך קדימה. המשחק מול בית"ר ביום חמישי הרבה יותר חשוב עבורנו".

הקפטן לצ'זאר בלטאנוב, שנעדר מהמשחק במושבה בגלל פציעה ולא שיחק גם במחזור הפתיחה בליגה, מאמין כי יוכל לשחק בגומלין ביום חמישי: "אני חושב שהסיכויים שלי טובים. אני מרגיש טוב יותר בימים האחרונים ומחר אנסה להתאמן. אם לא ארגיש כאבים, אני מאמין שאוכל לשחק נגד בית"ר ירושלים. תלוי איך ארגיש באימון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully