וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר עלה למקום השלישי: הוא ורפאל נדאל ייאבקו על הפסגה

השנה המדהימה של הצמד נמשכת: 12 שנים אחרי שסיימו עונה במקומות 1 ו-2, נדאל ופדרר בקרב ראש בראש על המקום הראשון. דודי סלע טיפס 17 שלבים למקום ה-73 בעולם, מהפך גם אצל הנשים

רויטרס

המאבק על המקום הראשון בדירוג הטניס העולמי מתחמם. אחרי שזכה אמש (ראשון) בווימבלדון שיפר רוג'ר פדרר את סיכויייו להעפיל לפסגה העולמית בהמשך השנה, אחרי שהשלים אתמול זכייה בטורניר חמישי העונה. פדרר טיפס למקום השלישי בעולם, בפעם הראשונה שהוא בשלישייה הראשונה זה 11 חודשים, אחרי שבשנה שעברה החמיץ את החצי השני של העונה והידרדר למקום ה-17.

עוד בנושא

בפעם השמינית, אלוף ווימבלדון: רוג'ר פדרר ניצח את מרין צ'יליץ' 3:6, 1:6, 4:6
כל השיאים החדשים של רוג'ר פדרר: "מופתע בטירוף"
הילד הנצחי שוב חוגג: על הזכייה המרשימה של פדרר בטורניר ווימבלדון המאכזב
גרבינייה מוגורוסה זכתה בווימבלדון וחשפה: "שיחקתי על דשא לראשונה רק בגיל 18"

רוג'ר פדרר, רפאל נדאל אחרי הגמר באליפות אוסטרליה 2017. רויטרס
איזו עונה מדהימה לשניים. פדרר ונדאל בגמר אוסטרליה/רויטרס

כשמביטים קדימה להמשך העונה נראה כי פדרר יטפס עוד למעלה, ושהוא ורפאל נדאל ייאבקו על המקום הראשון. כרגע פדרר רחוק 920 נקודות מנדאל שבמקום השני בעולם ו-1,205 נקודות מאנדי מארי שבמקום הראשון. עם זאת, לפדרר אין שום ניקוד להגן עליו מהעונה שעברה, בעוד שלנדאל יש 370 נקודות ולאנדי מארי יש 5,460 נקודות להגן עליהן, אחרי שאת 2016 סיים בצורה מרשימה. יש לציין כי 11 מתוך 14 הזוכים האחרונים בווימבלדון סיימו את העונה במקום הראשון.

פדרר ונדאל סיימו במקום ה-1 וה-2 בעולם במשך שש עונות ברציפות, אבל זה היה "מזמן", בין השנים 2005 ל-2010. אם השניים ישובו לפסגה העולמית שבע שנים אחרי שעזבו אותה (ו-12 שנים אחרי שהעפילו עליה לראשונה), זה יהיה ללא ספק הישג מרשים, שממחיש את גדולתם.

אם פדרר אכן יעפיל לפסגה הוא ישווה את שיאו של פיט סמפראס, שסיים שש פעמים שנה במקום הראשון. הוא יהיה המבוגר ביותר אי פעם שעושה זאת (יחגוג 36 ב-8 באוגוסט), אחרי שאנדרה אגאסי עשה זאת בגיל 33. פדרר עלה לפסגה לראשונה בפברואר 2004, ומחזיק בשיא של הכי הרבה שבועות בפסגה (302).

העשירייה הראשונה בדירוג העולמי: מארי, נדאל, פדרר, דג'וקוביץ', ואוורינקה (ירד שני שלבים), צ'יליץ', ת'ים, נישיקורי, ראוניץ', דימיטרוב.

בגזרת הישראלים: דודי סלע, שעלה לסיבוב השלישי בווימבלדון, טיפס 17 שלבים למקום ה-73 בעולם. עידן לשם, שהעפיל לחצי גמר טורניר הצ'לנג'ר וויניפג, טיפס 26 שלבים למקום ה-262 בעולם.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הטניסאי הישראלי דודי סלע. GettyImages
שבוע נהדר. סלע/GettyImages

נשים: מוגורוסה עלתה 10 שלבים

כידוע, קרולינה פלישקובה העפילה למקום הראשון בדירוג העולמי בסבב הנשים, וזאת על אף שהצ'כית בת ה-25 סיימה את דרכה בוובלדון בסיבוב השני. סימונה האלפ, שפספסה בפעם השנייה תוך מספר חודשים אפשרות להעפיל לפסגה, עדיין במקום השני.

אנג'ליק קרבר איבדה את הפסגה וירדה שני שלבים למקום השלישי, ג'ו קונטה (חצי גמר ווימבלדון) עלתה שלושה שלבים למקום הרביעי ואלופת ווימבלדון גרבינייה מוגורוסה ניצבת במקום החמישי אחרי שטיפסה עשרה שלבים בדירוג. פינאליסטית ווימבלדון ונוס וויליאמס שבה לעשירייה הראשונה אחרי שטיפסה שני שלבים למקום התשיעי.

סרינה וויליאמס המושבתת רק השבוע איבדה את מקומה בטופ-10, אחרי שצנחה 11 שלבים למקום ה-15. מגדלנה ריבריקובה, הסלובקית המפתיעה שהעפילה לחצי גמר ווימבלדון, זינקה 54 שלבים עד למקום ה-33 בעולם.

אצל הישראליות: יוליה גלושקו עלתה 5 שלבים למקום ה-229, דניס חחזניוק ירדה 14 שלבים למקום ה-243.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully