וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזר מציון: גל אלברמן יקבע איך תיראה מכבי חיפה החדשה

16.7.2017 / 16:00

על רקע הבושה שנקראת קבוצת המנודים, מכבי חיפה סוגרת רשימת זרים די מבטיחה. אבל לא הם יקבעו כיצד הקבוצה החדשה תיראה. בלוג הקיץ, והפעם חמי אוזן על השחקן היחיד שמסוגל לבצע את המשימה, רק לא ברור עד כמה

אתר רשמי

בווידאו: צפו בביצועיו של ג'יימס טרויסי

המלפפון: זה יפה שבית"ר רוצה לצרף בלם בהקדם. חבל רק שלא חשבתם על זה אחרי שידעתם שהבלם חסוס רואדה יעזוב. זה קרה אפילו בשלב יחסית מוקדם בהכנות לעונה הבאה. איפה הייתם עד עכשיו? ובאיזו זכות אתם חולמים על עלייה לליגה אירופית, אם ככה אתם נערכים לעונה?

הצנון: תקשורת הספורט ממשיכה להתעלם מעלילות דודו דהאן בהפועל עכו ובכך היא לוקחת חלק בכל מה שמתחולל שם.

עוד בנושא

ג'יימס טרויסי נחת להתרשמות במכבי חיפה
מיכאל יוכין מכיר לכם את קאיו, הרכש הטרי של מכבי חיפה
מכבי חיפה הודיעה: גל אלברמן ישמש כקפטן בהיעדרו של דקל קינן
ההתאחדות פתחה בבדיקה בנוגע למעורבות דודו דהאן הפועל עכו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רשימת זרים לא רעה. קוסטדינוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

סיפור של קיץ

מכבי חיפה הודיעה ב-24 שעות האחרונות על שני זרים חדשים שנחתו אצלה. האחד כבר חתם, קאיו, קשר התקפי עם מספרים מרשימים מאוד. השני, ג'יימס טרויסי, הגיע להתרשמות, עם רזומה מבטיח למדי. קדמו להם הקשר גיורגי קוסטדינוב, הבלם אליסון דוס סנטוס והמגן ארנסט מאבוקה – כולם מצטרפים לזר והשחקן המצטיין של הקבוצה בעונה הקודמת – גארי קאגלמאכר.

אם באמת טרויסי יחתום, מכבי חיפה תסגור רשימה לא רעה בכלל של שישה זרים. שניים מהם אמורים לעזור להגנת מכבי חיפה להיות טובה יותר בעונה הקרובה. ולא, לא שכחנו את הארבעה שנמצאים בקבוצת המנודים, כולל מארק ואליינטה, ששירת את המועדון בנאמנות לאורך תקופה. איך מועדון מרשה לעצמו לשים איקס על שחקנים שרק בעונה שעברה היו חלק מתהליך, ולהביא במקום ארבעה עובדים חדשים כאילו הם לא קיימים? זה בוודאי יישב בראש לכל הזרים החדשים שבאו הקיץ, וגם כשיעקב שחר ייכנס שוב לחדר ההלבשה, יקרא לשחקנים מפונקים וידרוש מהזרים לתת מעט יותר.

בכל מקרה, קשה לראות כיצד הזרים החדשים של מכבי חיפה משנים לחלוטין את האופי של הקבוצה. אולי הם באמת שחקנים מצוינים והם יקפיצו את רמת המשחק של הקבוצה, אבל בכל הנוגע לאופי - מי שאמור לתת את הטון במכבי חיפה העונה, כמו ברוב העונות, ובטח בעונות בהן צריך להחלים, אלו הישראלים. חמישה זרים חדשים דורשים התאקלמות, סבלנות, תיאום, זמן. ברוב המקרים האלה הקבוצה היא שקובעת איך הם ייראו, ולא להיפך.

עוד באותו נושא

הכירו את קאיו, הרכש החדש של מכבי חיפה

לכתבה המלאה
גל אלברמן מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, מערכת וואלה! NEWS
לא סתם הוא מונה לקפטן. גל אלברמן/מערכת וואלה! NEWS, האתר הרשמי של מכבי חיפה

לכן, השחקן הכי חשוב במכבי חיפה בעונה הבאה אמור להיות גל אלברמן. לא סתם הוא מונה לקפטן הקבוצה, במהלך שאולי נראה קצת פזיז. אלברמן נראה כמו היחיד שיכול לעזור למכבי חיפה להיות קצת פחות מכבי חיפה בעונה הבאה: יותר שקטה, פחות נשברת, יותר רצינית, פחות רכה. יותר טובה בהגנה, יותר חזקה באופי, יותר ממושמעת בחדר ההלבשה.

לא בטוח ששאר הישראלים במכבי חיפה מסוגלים לעשות זאת במקומו. אופיר מזרחי, כדורגלן מוכשר ומבטיח, זה אחלה צעד בתחום האופי, אבל לחלוטין לא מספיק. הוא לא מספיק כדי לאזן את הקבוצה האלירן עטרית שיש במכבי חיפה. ולא מספיק כדי למלא החללים ששחקנים שלא מביאים כלום כמו עומר דמארי בורחים מהם. גילי ורמוט הוא עדיין שחקן שיותר מפרשן את המציאות מאשר משנה אותה, ונטע לביא אמור להמשיך לצפות בתהליך ההתפכחות של מכבי חיפה בעניינו.

כי כמו שגיא לוזון מתכנן, לפני שמכבי חיפה צריכה להיות בעונה הבאה קבוצה טובה יותר, היא קודם צריכה להיות קבוצה חזקה יותר. עד כמה אלברמן מסוגל לתת למכבי חיפה את מה שהיא צריכה – זו כבר שאלה אחרת. אלברמן היה מנהיג שקט במכבי תל אביב וכשזהבי עזב את הקבוצה לסין, הערך המוסף שלו היה חלקי, שלא לדבר על הירידה ביכולת התואמת לגילו. סגל קבוצת המנודים הבאה של מכבי חיפה תלוי מאוד בתשובה שאלברמן יספק לחידה הזו.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully