וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות פתחה בבדיקה בנוגע למעורבות דודו דהאן בהפועל עכו

16.7.2017 / 11:37

חקירה לא רשמית החלה מול שחקנים וגורמים בקבוצה, שחלק מהם סירב לשתף פעולה. במחלקה המשפטית יגבשו בשבועות הקרובים החלטה לגבי המשך הפעולה וייתכן שיזמינו נחקרים לפוליגרף

סוכן השחקנים דודו דהאן. קובי אליהו
חקירה רשמית בדרך? דהאן/קובי אליהו

ההתאחדות לכדורגל החלה בבדיקה לא רשמית לגבי מעורבתו של סוכן השחקנים דודו דהאן בהפועל עכו. גורמים בעכו, המקורבים מאוד להנהלת המועדון, טענו בתקופה האחרונה שדהאן הוא האיש החזק בקבוצה וכעת גם בהתאחדות החליטו להתחיל לבדוק האם יש צורך לפתוח בחקירה בנושא.

לוואלה! ספורט נודע כי בימים האחרונים החלו חוקרי ההתאחדות בשיחות לא רשמיות עם שחקנים וגורמים בקבוצה הצפונית. חלק מאותם גורמים סירבו לשתף פעולה, כל עוד לא מדובר בבדיקה לא רשמית. במחלקה המשפטית של ההתאחדות יגבשו החלטה בשבועות הקרובים האם יש בסיס לבדיקה ואם יבינו שאכן יש, יפתחו בחקירה רשמית בנושא, כאשר אז יוזמנו ראשי המועדון, המאמן שלומי דורה והמנהל המקצועי החדש דניאל סטצנקו לחקירה רשמית, ייתכן שתחת פוליגרף.

גורם בהתאחדות הסביר שהבדיקה רצינית מאוד ושבהתאחדות ובייחוד במחלקה המשפטית מייחסים חשיבות גדולה לעניין. בהתאחדות סירבו להגיב, תגובת דהאן תובא לכשתתקבל.

היום יתקיים דיון נוסף בבית הדין של ההתאחדות בפרשת החוזים של המועדון בעונה שעברה. בעכו מקווים לעונש מידתי, כזה שיכלול קנס ולא הורדת נקודות בפועל.

עוד בנושא:

העוולה החדשה: סיפורה ההזוי של קבוצת המנודים של הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully