וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר תורג'מן: "לא ביקשתי יותר מדי, רק להביא עוזר מאמן משלי"

16.7.2017 / 13:05

המאמן מספר על סיום המו"מ עם מ.ס אשדוד, כיצד שמו עלה כמועמד לארבע קבוצות בליגת העל ולמה הוא לא מצטער על כך שנשאר בבית"ר תל אביב רמלה: "שלם עם ההחלטה למרות הרעש מסביב"

עמיר תורג'מן מאמן בית"ר תל אביב רמלה (מימין) עם רוני אוואט מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
"לא הייתה לי לרגע התנגדות לכך שרוני יהיה במערכת כעוזר נוסף". תורג'מן ואוואט/לירון מולדובן

"זו הייתה ההחלטה הקשה ביותר שקיבלתי כמאמן", כך סיפר עמיר תורג'מן דקות ספורות לאחר השיחה הבוקר (ראשון) עם ראשי מ.ס. אשדוד, בה סוכם כי הוא לא יהיה מאמן הקבוצה.

"סוף השבוע היה לא פשוט. חגגנו בר מצווה לבן הבכור שלי ועם כל השמחה וההתרגשות הייתי צריך לקבל החלטה האם אני לוקח את התפקיד באשדוד או שאני מוותר", המשיך תורג'מן. "מהרגע הראשון אמרתי שאני רוצה לבוא לאשדוד עם עוזר מאמן שלי. לא ביקשתי יותר מדי. לא עניין אותי הכסף ולא אורך החוזה. בסך הכל רציתי אדם שיהיה קרוב אלי ושאותו אני אביא איתי כעוזר".

אבל באשדוד התעקשו על רוני אוואט

"לא הייתה לי לרגע התנגדות לכך שרוני אוואט יהיה במערכת כעוזר נוסף. אבל רציתי להביא איש אמון שלי שאני מכיר כבר שנים. לא חשבתי שזו בקשה מוגזמת ואני גם מרגיש שג'קי בן זקן הבין לגמרי את ההחלטה שלי. יחד עם זה הוא רצה שרוני יישאר העוזר הבכיר ולא רצה לצרף מישהו נוסף. אני מכבד את ג'קי ואני מודה לו על הרצון שאעבוד באשדוד, אבל זה לא הסתדר לעת הזו. אולי בעתיד נעבוד יחד כי אני מאוד אשמח לחזור למועדון בו גדלתי ולאצטדיון בו שיחקתי כל כך הרבה".

עוד בנושא:

ההתאחדות פתחה בבדיקה בנוגע למעורבות דודו דהאן בהפועל עכו
הפועל חיפה תמריא לקייב ותחליף בית מלון. שחקנים: "שכונה"
עם סיבוק ומרסיאל: מכבי פתח תקוה המריאה למחנה באוסטריה

מאמן בית"ר תל אביב רמלה עמיר תורג'מן. מגד גוזני
"השאיפה שלי היא לאמן בליגת העל אבל החלום שלי הוא לאמן באירופה". תורג'מן/מגד גוזני

יכול להיות שאתה כל הזמן עושה השוואה למכבי תל אביב המקום בו צמחת כמאמן? הרי שם באמת כל מאמן זר הביא את העוזר שלו. החיים בליגת העל לא זוהרים כמו במכבי תל אביב.

"אני יודע בדיוק מה מאמנים צריכים לעשות מעבר לאימון בקבוצות כדורגל ואני לא עושה השוואות למכבי תל אביב. אני בבית"ר תל אביב רמלה שהיא הצד הנגדי של מכבי תל אביב ואני עובד כאן ונהנה כאן. הנה, מיוזמתי החלטתי להישאר בליגה הלאומית ולא לבוא לליגת העל לאשדוד. פשוט לא חשבתי שזה נכון לבוא לאשדוד בלי אדם שהולך איתי הרבה זמן. אני שלם עם ההחלטה שקיבלתי למרות שמסביב היו רבים שחשבו שאני צריך לבוא לאשדוד בכל תנאי".

שמך היה קשור לארבע קבוצות בליגת העל הקיץ ובסוף אתה ממשיך בליגה הלאומית. זה צירוף מקרים שמעיד על קשיחות שלך או שכל מקרה לגופו?

"אין קשר בין מקרה למקרה. הפועל חיפה רצתה אותי. ניר קלינגר דיבר אתי ויואב כץ דיבר אתי ואני רציתי לבוא, אבל לבסוף יואב כץ החליט שניר יאמן וכך זה נפל. איזי שרצקי רצה אותי בקרית שמונה אבל הוא רצה גם את חיים סילבס. בסוף הוא העדיף את סילבס שיש לו יותר ניסיון ממני כמאמן בליגת העל וזה לגיטימי. גם עם סכנין דיברתי אבל בסוף הם החליטו על מאמן זר ושיהיה להם בהצלחה. עם אשדוד זה באמת היה הכי קרוב כי זה היה בסופו של דבר תלוי בי, אבל ההחלטה שלי הייתה לא לקבל את ההצעה וזהו".

מתי תגיע לליגת העל?

"זה יבוא ואני בטוח שבקרוב. השאיפה שלי היא לאמן בליגת העל אבל החלום שלי הוא לאמן באירופה. אני מקווה לעשות בקרוב את קפיצת המדרגה, אבל בינתיים כולי בבית"ר תל אביב רמלה ואני מכבד מאוד את המועדון שלי. כולי בעונה הקרובה בלאומית ואני מאמין שתהיה לנו קבוצה טובה ואיכותית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully