וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד הביסה 2:5 את לוס אנג'לס גלאקסי, בכורה לרומלו לוקאקו

השדים האדומים נראו לא רע במשחק ההכנה הראשון שלהם (לעיני דיוויד בקהאם), עלו ל-0:3 מול הקבוצה מה-MLS כבר אחרי 25 דקות ונתנו דקות ראשונות לחלוץ הבלגי ולוויקטור לינדלוף

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים. AP
סיפתח מוצלח. שחקני יונייטד חוגגים בקרסון מול הגלאקסי/AP

אחרי עוד פגרה של רכש נוצץ ויקר, מנצ'סטר יונייטד, אלופת הליגה האירופית למי ששכח, פתחה הבוקר (ראשון) את עונת 2017/18 שלה, עם משחק הכנה בלוס אנג'לס בו הביסה 2:5 את הגלאקסי מה-MLS.

עוד בנושא:

שש מדינות ערב פנו לפיפ"א בדרישה: לבטל את אירוח המונדיאל בקטאר
העברות בעולם, 16.7: ביגליה קרוב למילאן, "אמבפה יישאר במונאקו"
הכנה: באיירן מינכן זכתה בגביע טלקום, חאמס רודריגס ערך בכורה

רומלו לוקאקו מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
לוקאקו כמעט כבש, וגם ראה את החולצה שלו נקרעת בבכורה/רויטרס

השדים האדומים, שימשיכו למשחק הכנה נוסף ביוטה מול ריאל סולט לייק ולאחר מכן ייפגשו על אדמת ארצות הברית כמה מהאימפריות הגדולות האחרות של אירופה, פתחו את המפגש בקרסון, לעיני דיוויד בקהאם שישב ביציע, בסערה כאשר אחרי פחות משתי דקות, ג'סי לינגארד חטף כדור ומצא את מרקוס רשפורד, שכבש בנגיעה. החלוץ האנגלי הצעיר השלים צמד בדקה ה-20 מבישול של חואן מאטה ובדקה ה-26 זה כבר היה 0:3, אחרי שלינגארד עשה דאבל פס יפה ובסיומו מצא את פלאיני, שירה לרשת.

ז'וזה מוריניו ביצע שבעה חילופים בהפסקה, כאשר בין היתר, רומלו לוקאקו עלה להופעת הבכורה שלו, כמו גם ויקטור לינדלוף. החלוץ הבלגי יכול היה לכבוש כעבור ארבע דקות בלבד, אך נבלם על ידי השוער. בסופו של דבר, מי שמצא את הרשת היה הנריך מחיטריאן (67) אחרי בישול של אנתוני מרסיאל, שכבש בעצמו את החמישי, חמש דקות לאחר מכן בתום התקפה נאה שהחלה עם כדור מבריק של פול פוגבה. לקראת הסיום, יונייטד הורידה הילוך, מה שאפשר לג'יו דוס סנטוס המקסיקני הנהדר לצמק עם צמד, תחילה בבעיטה מתוך הרחבה (79) ולאחר מכן עם נגיעה קלה לאחר שנגיחה של דייויד רומני פגעה בו (88).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully