וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן קולמן חתם בהפועל חולון: "שמח ונרגש, יש קבוצה מאוד מעניינת"

אחרי צירופם של גיא פניני ותמיר בלאט, דן שמיר ממשיך לעבות את הסגל הישראלי שלו וצירף את הגארד ששיחק אשתקד בהפועל אילת. המאמן: "צלע חשובה לקבוצה, הוא נכס לכל קבוצה בה שיחק"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וולקאם. חנן קולמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל חולון ממשיכה להתחזק לקראת העונה הבאה. הערב (שבת) הודיעה הקבוצה על צירופו של חנן קולמן, שיצטרף לגיא פניני ולתמיר בלאט בסגל המסקרן שנבנה אצל דן שמיר וירשום קדנציה שניה במועדון.

"אני מאוד שמח ונרגש על הצטרפותי לקבוצה", אמר קולמן (33, 1.91 מ'). "אני חושב שעד כה יש לנו קבוצה מאוד מעניינת ואני מצפה לראות כבר את כל הקבוצה יחד. היו לי עוד אופציות אבל הצוות המקצועי בראשותו של דן שמיר פעלו במהירות בתהליך המעבר שלי. העובדה שאנחנו הולכים לשחק בליגת האלופות והעובדה שלחולון יש את האוהדים הכי מדהימים גרמו לי להשתכנע מהר. אני לא יכול לחכות כבר ללבוש את המדים הסגולים ולשחק מול הקהל המדהים הזה בהיכל הביתי המדהים שלנו".

מאמן הקבוצה דן שמיר הוסיף: "שמח להוסיף עוד צלע חשובה לסגל הישראלי שלנו. מאוד רציתי את חנן איתנו כי בנוסף לתרומה המקצועית שלו הוא נכס לכל קבוצה שבה הוא שיחק. חנן מאזן ומחבר את הקבוצה ונותן מימד של ניסיון, קשיחות ואופי שיהיו חשובים מאוד בעונה המאתגרת שלנו".

קולמן הגיע לישראל ב-2006/07 ועבר באליצור אשקלון, הפועל גלבוע/עפולה, מכבי חיפה והפועל ירושלים. אשתקד שיחק בהפועל אילת, והעמיד ממוצעים של 7.7 נקודות, 2.9 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים למשחק. קולמן, כאמור, מצטרף לפניני ולבלאט, כשבסגל הישראלי חתומים גם יונתן מור, שלומי הרוש, טום ספיר, אלון ספיר וטל זך. לאלכס צ'וברביץ' חוזה לעונה הבאה, אך במועדון ביקשו שימצא קבוצה אחרת.

עוד בנושא:

כך הדביק חנן קולמן את כל החלקים בהפועל אילת
מכבי תל אביב פנתה לדשון תומאס ונוטה לשחרר את קווינסי מילר
מכבי חיפה: דגן יבזורי סיכם עקרונית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully