וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונוס וויליאמס: "אבקש עצות מסרינה לקראת הגמר מול גרבינייה מוגורוסה"

האמריקאית בת ה-37 שהעפילה לגמר ווימבלדון תשיעי בקריירה מקווה לקבל סיוע מאחותה ההריונית שניצחה את הספרדייה בגמר של 2015. מוגורוסה: "אני יודעת להתמודד עם מצבים מורכבים"

רויטרס

ונוס וויליאמס וגרבינייה מוגורוסה העפילו היום (חמישי) לגמר טורניר ווימבלדון לאחר ניצחונות על מגדלנה ריבריקובה וג'ו קונטה בהתאמה.

עבור ונוס בת ה-37 זה יהיה גמר תשיעי בקריירה (בחמישה מתוכם בטורניר היחידים היא ניצחה). וויליאמס היא גם הטניסאית המבוגרת ביותר בגמר מאז מרטינה נברטילובה ב-1994.

האמריקאית ששמה בצד את הצרות המשפטיות לאחר שהייתה מעורבת בתאונת דרכים בה נהרג אדם ואמרה בהתרגשות לאחר ההעפלה לגמר: "שיחקתי פה בכמה גמרים ולא יכולתי לבקש יותר. אבל יודעים מה, עוד גמר אחד זה יהיה פשוט נפלא. אתן את כל מה שיש לי במשחק הזה".

ונוס התייחסה לעובדה שהיא העפילה לגמר תוך ניצול העובדה שאחותה סרינה נעדרה מהטורניר בשל הריונה. בהקשר זה אמרה הפינליסטית: "אני נורא מתגעגעת אליה. הלוואי שהיא הייתה פה. אני אבקש ממנה כמה עצות לקראת הגמר. בטוח יהיה לה מה להגיד לי".

עוד בנושא
ווימבלדון: גברינייה מוגורוסה תפגוש את ונוס וויליאמס בגמר
להיות בסדר עם כולם, חוץ מעצמך: הגישה החדשה של נובאק דג'וקוביץ'
ווימבלדון: סם קוורי הדהים את אנדי מארי, נובאק דג'וקוביץ' נפצע ופרש

ונוס וויליאמס. gettyimages, GettyImages
"אתן את הכול בגמר". ונוס וויליאמס/GettyImages, gettyimages

ונוס כנראה יודעת על מה היא מדברת. סרינה הכניעה את יריבתה בקרב על התואר, גרבינייה מוגורוסה בגמר ווימבלדון 2015. הטניסאית הספרדייה אמרה אחרי הניצחון הקליל שלה 1:6, 1:6 על מגדלנה ריבריקובה הסלובקית: "אני מרוצה מאוד מהאופן שבו שיחקתי. זה היה משחק מאוד מורכב מול יריבה מוכשרת. השגתי את התוצאה הזאת כי אני יודעת איך להתמודד עם המצבים המורכבים האלו. אני מקווה שאוכל לשחק כך גם בגמר".

ואי אפשר בלי הזווית הבריטית. הממלכה החזיקה היום אצבעות לג'ו קונטה, אבל נציגת בריטניה לא הצליחה לנצח את ונוס וויליאמס ולהפוך לנציגה הראשונה של בריטניה בגמר מאז שנת 1977. קונטה עצמה העדיפה להישאר אופטימית וצייצה לאחר ההדחה: "תודה רבה על התמיכה ועל האהבה שקיבלתי בשבועיים האחרונים".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
גרבינייה מוגורוסה. רויטרס
הפסידה לסרינה ב-2015. גרבינייה מוגורוסה/רויטרס

הציוץ של קונטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully