וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: גרבינייה מוגורוסה תפגוש את ונוס וויליאמס בגמר

הספרדייה לא התקשתה בחצי הגמר מול מגדלנה ריבריקובה כשהביסה אותה 1:6, 1:6 בתוך קצת יותר משעה. ונוס בת ה-37 התגברה על קונטה 4:6, 2:6 והעפילה לגמר ווימבלדון התשיעי בקריירה

רויטרס

ונוס וויליאמס וגרבינייה מוגורוסה ייפגשו בגמר טורניר ווימבלדון שייערך בשבת הקרובה (16:00). כך נקבע היום (חמישי) בשני משחקי חצי הגמר. במשחק הראשון הספרדייה המדורגת 14 בטורניר קטעה את סיפור הסינדרלה של מגדלנה ריבריקובה הסלובקית לאחר שניצחה אותה בקלות 1:6, 1:6

במשחק השני ונוס וויליאמס בת ה-37 שמה בצד את הצרות שאיתן היא מתמודדת לאחר שהייתה מעורבת בתאונת דרכים בה נהרג אדם, ניצחה את ג'ו קונטה הבריטית 2:6, 4:6 והעפילה לגמר ווימבלדון התשיעי בקריירה המפוארת שלה.

עוד בנושא

בעקבות רבעי גמר הנשים: ריבריקובה "לא מאמינה", ונוס עושה היסטוריה, פלישקובה ראשונה בעולם
סם קוורי הדהים את אנדי מארי ברבע גמר הגברים
עקשן כמו שור: לרפאל נדאל הגיע לסיים את דרכו בווימבלדון

ונוס וויליאמס. GettyImages
גמר ווימבלדון ראשון מאז 2009. ונוס וויליאמס/GettyImages

ג'ו קונטה (6, בריטניה) - ונוס וויליאמס (10, ארה"ב) 2:6, 4:6

הממלכה המאוחדת החזיקה אצבעות לנציגה הבריטית, אבל ונוס וויליאמס היתה זו שגנבה את ההצגה ושייטה לגמר עם ניצחון חלק בשתי מערכות. זהו גמר ווימבלדון הראשון של ונוס מאז 2009 והתשיעי בסך הכול בקריירה. האמריקאית הפכה גם לטניסאית המבוגרת ביותר שמעפילה לגמר הטורניר היוקרתי מאז מרטינה נברטילובה בשנת 1994.

במשחק עצמו, במצב של 4:4 במערכה הראשונה לקונטה היו כמה הזדמנויות לשבור את ונוס, אך האמריקאית שמרה על המשחקון, לאחר מכן השיגה שבירה משלה והשיגה ניצחון במערכה כולה 4:6. המערכה השנייה התנהלה בשליטה מוחלטת של ונוס שעלתה ליתרון 1:4 ולא התקשתה להשלים את הניצחון בתוך שעה ו-16 דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
גרבינייה מוגורוסה. רויטרס
בקלות. מוגורוסה/רויטרס

גרבינייה מוגורוסה (14, ספרד) - מגדלנה ריבריקובה (סלובקיה) 1:6, 1:6

הסלובקית המדורגת 87 בעולם היתה אחת ההפתעות הגדולות של הטורניר, אך הריצה שלה נעצרה עם תבוסה קשה בחצי הגמר לפיינליסטית מ-2015. מוגורוסה הדיחה בשמינית הגמר את האלופה אנג'ליק קרבר, וברבע הסתדרה בקלות עם המדורגת 8 בטורניר, סבטלנה קוזנצובה. היום היא המשיכה במומנטום הנהדר שלה אולי בדרך לתואר גרנד סלאם שני בקריירה, כאשר ונוס וויליאמס או ג'ו קונטה ינסו למנוע ממנה את התענוג. כבר בפתיחה היה ברור מי הולכת לנצח את המשחק הזה. הספרדיה המצוינת חבטה ווינר אחרי ווינר ושתי שבירות מהירות בשתי המערכות הובילו אותה לניצחון קליל בתוך קצת יותר משעה.

ג'והנה קונטה,. GettyImages, GettyImages
החלום הבריטי נקטע. קונטה/GettyImages, GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully