וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: רוג'ר פדרר ומארין צ'יליץ' ייפגשו בגמר

הפנומן השוויצרי (3) עשה עוד צעד בדרך לזכייה שמינית בטורניר וראשונה מזה חמש שנים, אחרי 6:7, 6:7, 4:6 על תומאש ברדיך (11). הקרואטי (7) גבר בארבע מערכות על סם קוורי האמריקאי (24)

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
עוד ניצחון אחד. פדרר/רויטרס

ללא שני המדורגים ראשונים ואחרי שבוע וחצי מלאי הפתעות, נערכו היום (שישי) שני משחקי חצי הגמר בטורניר הגברים בווימבלדון, כאשר בראשון מביניהם גבר מארין צ'יליץ' בארבע מערכות על סם קוורי ובשני עבר רוג'ר פדרר את תומאש ברדיך.

עוד בנושא:

ונוס וויליאמס וגרבינייה מוגורוסה בגמר הנשים
להיות בסדר עם כולם, חוץ מעצמך: הגישה החדשה של נובאק דג'וקוביץ'
כל החדשות והפרשנויות מווימבלדון 2017

seperator

רוג'ר פדרר (3) - תומאש ברדיך (11) 6:7 (4), 6:7 (4), 4:6

המנוחה שלקח השוויצרי בעונת החימר נראית כמשתלמת בגדול. פדרר הרענן, שטרם הפסיד מערכה בווימבלדון השנה, שייט גם לגמר כאשר ברדיך נותן פייט טוב, אך לא באמת מצליח להטריד אותו. פדרר, שגבר על בדריך בפעם ה-19 מתוך 25 מפגשים ביניהם עד היום, יהיה פייבוריט ברור גם ביום ראשון והוא רחוק ניצחון אחד בלבד מגרנד סלאם 19 בקריירה, שמיני בווימבלדון וראשון מזה חמש שנים בטורניר היוקרתי מכולם. ברדיך, שהעיף את דג'וקוביץ' הפורש, יסתפק במחמאות.

פדרר כמעט שבר במשחקון הראשון ובסופו של דבר, עשה זאת במשחקון החמישי. אלא שברדיך לא ויתר והחזיר עם שבירה משלו כדי לקבוע 4:4. המערכה הלכה לשובר שוויון, שם ידו של השוויצרי הייתה על העליונה (4:7) והוא עלה ליתרון מערכה. במשחקון השביעי של המערכה השנייה, בדריך עלה ל-0:30 ולאחר מכן גם השיג נקודת שבירה, אך פדרר שמר בכוח על ההגשות שלו, בדרך ל-3:4. לאחר שלא נרשמו שבירות, גם המערכה הזו הלכה לטיי ברייק, שם פדרר קפץ ל-1:5 מהיר בדרך ל-4:7 ויתרון 0:2 במערכות.

בדריך השיג צמד נקודות שבירה במשחקון השישי של המערכה השלישית, אך פדרר הגיב עם ארבע נקודות רצופות ואיזן ל-3:3. זה כנראה היה יותר מדי מבחינת הצ'כי, שנשבר מיד במשחקון הבא, בעוד השוויצרי מתקרב לגמר. זה הספיק לפדרר, ששמר על ההגשות עד לסיום וניצח 4:6 במערכה השלישית, כדי להשיג את הכרטיס לגמר.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מארין צ'יליץ' טניסאי קרואטי. AP
חולם על גרנד סלאם שני בקריירה. צ'יליץ'/AP

מארין צ'יליץ' (7) - סם קוורי (24) 7:6 (6), 4:6, 6:7 (3), 5:7

אלוף ארצות הברית ב-2014 טיפס לגמר גרנד סלאם שני בקריירה אחרי משחק צמוד ומרתק, בסיומו עלה ל-0:5 במאזן מול האמריקאי המפתיע, כולל 0:3 על הדש של ווימבלדון. קוורי, שהימם את צונגה ומארי בסיבובים קודמים, הגיע אחרי שלושה משחקי חמש מערכות ואחרי שלקח את המערכה הראשונה בשובר שוויון (6:8), העייפות החלה להשפיע עליו והקרואטי נראה חד יותר, בדרך לניצחון אחרי שעתיים ו-56 דקות. בסך הכל, צ'יליץ' העוצמתי חבט ל-25 אייסים מול 13 של האמריקאי, שלא הצליח להיות הגבר הראשון שמייצג את ארצות הברית בגמר גרנד סלאם מאז אנדי רודיק בווימבלדון 2009. גם בווינרים ידו של הקרואטי הייתה על העליונה, עם 70 לעומת 46 של יריבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully