וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אפיי אודו חתם לשנתיים ביוטה תמורת 6.5 מיליון דולר

ה-MVP של פיינל פור היורוליג האחרון חוזר לליגה הטובה בעולם, אחרי שנתיים מצוינות בשורות פנרבחצ'ה. בוגדן בוגדנוביץ': "מלא ביטחון לקראת ה-NBA". סטפון לאזמה חתם בקאזאן

אפיי יודו, פנרבחצ'ה. GettyImages
שב לליגה הטובה בעולם. אודו/GettyImages

אפיי אודו חוזר ל-NBA. ה-MVP של פיינל פור היורוליג חתם היום (חמישי) לשנתיים ביוטה תמורת 6.5 מיליון דולר. שחקן הפנים האמריקאי (30, 2.08 מ') שעבר בבני הרצליה ב-2011 החל את קריירת ה-NBA שלו בגולדן סטייט (2010-2012) ועבר גם במילווקי (2012-2014) ולוס אנג'לס קליפרס (2014/5). בקיץ 2015 חתם בפנרבחצ'ה והשתלב נהדר בשיטה של ז'ליקו אוברדוביץ'. לשיאו הגיע בפיינל פור האחרון, עם 18 נקודות, 12 ריבאונדים ו-8 אסיסטים בחצי הגמר מול ריאל מדריד, ו-10 נקודות, 9 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-5 חסימות בגמר מול אולימפיאקוס. בסך הכל, העמיד אשתקד ממוצעים של 12.1 נקודות, 7.8 ריבאונדים, 2.2 אסיסטים ו-2.2 חסימות למשחק ביורוליג.

* שחקן נוסף שעזב ל-NBA הוא בוגדן בוגדנוביץ', שחתם בסקרמנטו. "אני חושב שאני מוכן, אני מלא ביטחון", אמר לתקשורת האמריקאית. "ההחלטה לעבור ל-NBA היתה קשה מאוד, אתה צריך להיות מוכן מנטלית לעשות את המעבר הזה. אחרי שזכינו ביורוליג הרגשתי בטוח כמעט ב-100 אחוז. בשנה שעברה החלטתי להישאר שנה נוספת כי היתה לי עוד משימה אחת, ועכשיו הרגשתי שזה הזמן הנכון".

* סטפון לאזמה חתם בקאזאן. אקס מכבי תל אביב בן ה-34 סיים את העונה שעברה בטקסס לג'נדס, מליגת הפיתוח של ה-NBA.

עוד בנושא:

דיווח: סוני ווימס קרוב לסיכום בקבוצה מהליגה הסינית
קית' לנגפורד סיכם בשנז'ן הסינית, צפוי להרוויח כ-2.2 מיליון דולר
דיווח: ניו אורלינס מעוניינת להצטרף לטרייד של ניו יורק ויוסטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully