וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קית' לנגפורד סיכם בשנז'ן הסינית, צפוי להרוויח כ-2.2 מיליון דולר

כוכבי אירופה ממשיכים לנהור לסין: אחרי ארון ג'קסון ויאניס בורוסיס, גם מלך הסלים של היורוליג, בו מכבי תל אביב חשקה, נודד מזרחה. ת'נאסיס אנטטוקומפו חתם בפאו. ריקי היקמן בבאמברג

ברני ארדוב

כוכבי היורוליג ממשיכים לנהור לסין: אחרי ארון ג'קסון ויאניס בורוסיס, גם קית' לנגפורד עוזב את אירופה לטובת הכסף הגדול של המזרח הרחוק. הגארד בן ה-33, בו מכבי תל אביב כמו לא מעט קבוצות יורוליג אחרות הביעה עניין אחרי שעזב את קאזאן, החליט להיענות להצעה של שנז'ן לאופרדס מהליגה הסינית ולחתום לעונה תמורת 2.2 מיליון דולר.

לנגפורד החליט לעזוב את קאזאן אחרי שלוש שנים משום שהיא תשחק בעונה הבאה ביורוקאפ, אבל גם ההצעות מפנאתינייקוס, ולנסיה ומכבי תל אביב לא קסמו לו במיוחד וקרוב לוודאי שלא התקרבו לסכומים שהוצעו לו על ידי הקבוצה הסינית. אפשר שזו תהיה התחנה האחרונה בקריירה של לנגפורד בן ה-33, שרשם העונה את היכולת הטובה בקריירה עם שיאי קריירה בנקודות (21.7) ואסיסטים (3.7) ביורוליג.

קית' לנגפורד, אוניקס קאזאן, מול ג'יימס פלדין, פנאתינייקוס. GettyImages
עוד כוכב יורוליג עוזב. לנגפורד/GettyImages

עוד בכדורסל האירופי

*על פי אתר "יורוהופס" ריקי היקמן יחתום על חוזה לשנתיים בבאמברג הגרמנית. הגארד (31, 1.89) שזכה עם מכבי תל אביב ביורוליג ב-2014 העמיד העונה במילאנו ממוצעים של 10.1 נקודות ו-3.3 אסיסטים.

* עוד שחקן שהוזכר כמועמד להצטרף למכבי תל אביב ולא יצטרף לשורותיה הוא ת'נאסיס אנטטוקומפו, אחיו של יאניס, שחתם רשמית לשתי עונות בפנאתינייקוס. בעונה החולפת העמיד הפורוורד ממוצעים של 7.8 נקודות ו-3.8 ריבאונדים למשחק במדי אנדורה מהליגה הספרדית.

* חימקי מוסקבה, שדווקא כן תשחק ביורוליג בעונה הבאה, מנהלת משא ומתן עם אקס מכבי תל אביב מלקולם תומאס. שחקן הפנים בן ה-28, שהעביר תקופה קצרה בישראל בעונת 2012/13 והראה יכולות אתלטיות מרשימות לפני ששוחרר, שיחק בעונה שעברה בג'ילין מהליגה הסינית והעמיד ממוצעים של 20 נקודות ו-16.3 ריבאונדים למשחק.

* מלאגה התחזקה בצלף הפיני סאסו סאלין, שחתם לשתי עונות. בעונה שעברה שיחק השוטינג גארד בגראן קנאריה וקלע 7.8 נקודות בממוצע למשחק בליגה הספרדית.

* מי שיחליף את סאלין בגראן קנאריה הוא מרכוס אריקסון השבדי, שעזב את ברצלונה אחרי שלוש שנים.

עוד באותו נושא

מילאנו החתימה חמישה שחקנים, גם ג'ורדן תיאודור בדרך?

לכתבה המלאה
מלקולם תומאס (מימין). Julie Jacobson, AP
שוב ביורוליג? מלקולם תומאס, מימין/AP, Julie Jacobson

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully