וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סוני ווימס קרוב לסיכום בקבוצה מהליגה הסינית

על פי אתר "יורוהופס" הפורוורד בן ה-31 שנזרק בבושת פנים ממכבי תל אביב בעונה שעברה צפוי להצטרף בקרוב לקבוצת ז'יאנג צ'וזן. וגם: מבול של החתמות בקבוצות הגדולות ביורוליג

סוני ווימס שנזרק בבושת ממכבי תל אביב בעיצומה של העונה שעברה בדרך לסין. אתר "יורוהופס" מדווח כי הפורוורד (31, 1.98) קרוב לסיכום בקבוצת ז'יאנג צ'וז'ו. בשבועות האחרונים הוזכר ווימס כמועמד לכמה קבוצות יורוליג ובהן פנאתינאייקוס ובאמברג, אך כפי הנראה הוא ימשיך את הקריירה שלו בסין.

שחקן מכבי תל אביב סוני ווימס. GettyImages
הוזכר כמועמד לכמה קבוצות אירופיות. ווימס/GettyImages

ווימס מצטרף לשורה של שחקנים בעלי עבר יורוליג שחתמו לאחרונה בליגה הסינית. מדובר בארון ג'קסון שעזב את צסק"א מוסקבה, יאניס בורוסיס שסיים את דרכו בפנאתינייקוס לאחר עונה אחת בלבד בשורות הירוקים וקית' לנגפורד ששוחרר מאוניקס קאזאן במדיה שיחק בשלוש השנים האחרונות.

בזמן שמכבי תל אביב מתקשה להתקדם בבניית הסגל, קבוצות היורוליג ממשיכות לבצע החתמות מעניינות. ביממה האחרונה הושלמו כמה עסקאות מסקרנות במיוחד, הנה עיקרן:

* אקס מכבי תל אביב גיורגי שרמדיני חתם לשתי עונות במלאגה. הסנטר בן ה-28 משתדרג אחרי שרשם עונה אישית נהדרת במדי אנדורה, עם ממוצעים של 15.7 נקודות ו-7.6 ריבאונדים.

* הפאוור פורוורד הצרפתי אדריאן מוארמה עזב את דרושאפקה וסיכם לשתי עונות בברצלונה.

* אחרי שאות'לו האנטר סיכם בצסק"א, ריאל מדריד מצאה אלטרנטיבה: הסנטר הסרבי אוגניין קוזמיץ' סיכם לשתי עונות במהלכן ירוויח 1.2 מיליון יורו.

* החתמה מסקרנת לאנדולו אפס: הרכז המלהיב ג'וש אדאמס (1.88, 23), בעונה שעברה בסראטוב הרוסית (12 נקודות, 2.2 ריבאונדים ו-4.1 אסיסטים בממוצע בליגה המזרח אירופית), חתם לשתי עונות, כפי שהודיע המנהל המקצועי אלפר ילמאז. האם המשמעות היא שהטורקים מרימים ידיים במאבק עם מכבי תל אביב על טייריס רייס?

* עוד אקס מכבי תל אביב, ריקי היקמן, חתם לשתי עונות בבאמברג. הגארד בן ה-31 סיים עונה מאכזבת במילאנו ולמרות זאת היה מחוזר על ידי כמה וכמה קבוצות, ביניהן אולימפיאקוס, אולם לבסוף הוא בחר להצטרף לאלופת גרמניה.

* עוד שחקן שאולימפיאקוס מעוניינת בשירותיו הוא ג'אמל מקלין, עוד אחד שעזב את מילאנו.

גיורגי שרמדיני שחקן אולימפיאקוס. AP
עוד צ'אנס ביורוליג. שרמדיני במדי אולימפיאקוס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully