וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-NBA החליטה על שינויי חוקים, העונה תצא לדרך ב-17 באוקטובר

ראשי הליגה הסכימו להוריד את כמות הטיים אאוטים מ-18 ל-14 במשחק, בשלוש הדקות האחרונות קבוצה לא תוכל לקחת יותר משני פסקי זמן. העונה תיפתח מוקדם מהרגיל. ספולושה מצטרף ליוטה

צילום: אבי כהן עריכה: ניב מעוז

אחרי לא מעט אקשן בשוק השחקנים החופשיים ב-NBA, הערב (רביעי) התפנו ראשי הליגה להעביר שורת חוקים ותקנות שייכנסו לתוקף החל מהעונה הקרובה.

החל מ-2017/18, לכל קבוצה יהיו שבעה פסקי זמן בכל משחק והיא תוכל לנצל אותם מתי שתרצה במהלך המשחק, בלי קשר למחציות. עד כה היו לכל קבוצה תשעה פסקי זמן, כך שההורדה הזו תצמצם מעט את זמן המשחק הכולל.

שינוי נוסף נוגע לזמן של כל פסק זמן. עד כה, פסק זמן "מלא" היה 90 שניות ופסק זמן של 20 שניות, היה למעשה 60 שניות. כעת, כל אחד משבעת פסקי הזמן יימשך 75 שניות. בכל אחד מהרבעים חייבים להיות לפחות שני פסקי זמן ובתוך שלוש הדקות האחרונות של הרבע הרביעי, כל קבוצה תוגבל לשני פסקי זמן מקסימום. בהארכה, לכל קבוצה יהיו שני פסקי זמן, אחד פחות ממה שהיה נהוג עד כה.

שינוי נוסף נוגע לטרייד דדליין, שהחל מהעונה יהיה ביום חמישי השני של פברואר, לפני פגרת האולסטאר. בעונה הקרובה, מדובר ב-8 בפברואר 2018. עד כה, הטרייד דדליין היה אחרי האולסטאר.

מעבר לכך, הקומישינר אדם סילבר הודיע הערב כי העונה החדשה תצא לדרך כבר ב-17 באוקטובר, כשבועיים לפני המועד הרגיל. על פי ההערכות, באותו ערב הווריירס יקבלו את טבעות האליפות שלהם, כאשר עומרי כספי עשוי לערוך את הופעת הבכורה הרשמית שלו בקבוצה.

עוד בנושא:

הלייקרס סיכמו עם קנטביוס קולדוול פופ, גם רייג'ון רונדו בדרך?
סטיב קר מהלל את "המחווה יוצאת הדופן" של דוראנט, השמועות על כרמלו גוברות
עולם הפרסום: על הקריירה והמעבר של אדריאן ווג'נראוסקי ל-ESPN

גולדן סטייט ווריירס בפסק זמן. AP
קצת פחות הפסקות/AP

* תאבו ספולושה, ששיחק בשלוש השנים האחרונות באטלנטה ועוד קודם לכן שלוש שנים בשיקגו וחמש באוקלהומה סיטי, מצטרף כשחקן חופשי ליוטה עם חוזה לשנתיים, תמורת 10.5 מיליון דולר.

* קליבלנד, שהייתה שקטה מאוד עד כה, צירפה את שחקן נבחרת טורקיה צ'די אוסמן. הקאבס החזיקו בזכויות של השחקן שנבחר 31 בדראפט 2015. הוא יקבל 8.3 מיליון דולר לשלוש שנים וקליבלנד תשלם 700 אלף דולר לאנדולו אפס על התרת חוזהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully