וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר מהלל את "המחווה יוצאת הדופן" של דוראנט, השמועות על כרמלו גוברות

מאמן גולדן סטייט שיבח את ההחלטה של קווין דוראנט לקצץ בשכרו על מנת לשמור על סגל האלופה, והשווה אותו לטים דאנקן. פול ג'ורג' חושף שדוראנט היה זה שהמליץ לו לעבור לאוקלהומה סיטי, ננה מפיץ שמועות על כרמלו

צילום: אבי כהן עריכה: ניב מעוז

מאמן גולדן סטייט סטיב קר הילל את כוכב הקבוצה קווין דוראנט ושיבח אותו על ההחלטה לקצץ במשכורתו על מנת לשמור על הסגל של האלופה. כאשר קר נשאל על חוסר האנוכיות של דוראנט, השווה אותו המאמן לטים דאנקן, שקיבל החלטה דומה בעבר.

עוד בנושא

סטיב קר: "עומרי כספי שחקן מוכח, הוא יתאים מצוין להתקפה שלנו"
עולם הפרסום: על הקריירה והמעבר של אדריאן ווג'נראוסקי ל-ESPN
הכי יקר בהיסטוריה של ה-NBA: ג'יימס הארדן האריך את חוזהו ביוסטון
נסללת דרכו החוצה של כרמלו אנתוני מניו יורק, בוסטון מבטיחה להמשיך לעבוד

קווין דוראנט עם תואר ה-MVP של סדרת הגמר. GettyImages
לא רוצה כסף, רוצה טבעות. KD/GettyImages

"ידעתי שהוא ייתן לנו מספיק כסף כדי לאפשר לנו לשמור על איגודלה ולינגסטון. לא ידעתי שהוא יעשה מעבר לזה. זו מחווה יוצאת דופן", אמר קר, "אמרתי לו שזה הזכיר לי קצת את טים דאנקן בתקופה שלו בסן אנטוניו. הוא קיבל משכורת מקסימום, ואז בנקודות מפתח בקריירה שלו הוא לקח פחות כסף בשביל לאפשר להוסיף שחקן אחד או שניים. בצורה שבה הליגה שלנו עובדת, לפעמים זה תלוי בהחלטה של כוכב לקצץ פה ושם. בין אם זה הוגן או לא, אני לא יודע. אבל מה שאני כן יודע זה שטים ידע שזה מהלך דרמטי בניסיון לעזור לקריירה שלו, ו-KD מבין את זה גם. בסופו של דבר, הוא הולך לעשות הון עתק בקריירה שלו. הוא כבר עשה, ועכשיו הוא מקווה לזכות בעוד תארים, וזה מה שחשוב לו".

דוראנט יכול היה להרוויח העונה 36 מיליון דולר אחרי שחתם על חוזה מקסימום, אבל חתם בסופו של דבר על 25 מיליון דולר "בלבד". בתום העונה הבאה הוא יוכל להשתחרר מהחוזה הנוכחי ולחתום על חוזה מקסימום חדש, אחרי שגולדן סטייט הצליחה לשמור על איגודלה וליבינגסטון.

צפו: נייקי שחררה היום את הסרט "Still KD: Through the Noise" על העונה של דוראנט

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
פול ג'ורג', אינדיאנה פייסרס. AP
הזמן קצר והעבודה מרובה. ג'ורג'/AP

פול ג'ורג': דוראנט שכנע אותי לעבור לאוקלהומה סיטי

פול ג'ורג', שחקנה החדש של אוקלהומה סיטי, טוען שכוכב הקבוצה לשעבר קווין דוראנט היה זה שהמליץ לו לעבור לת'אנדר. "KD אמר לי, 'המקום הזה ידהים אותך'. הוא אמר לי 'המקום הזה יכול לתת לך מה שקבוצות אחרות לא יכולות מבחינת האנשים שם, החל מהשף ועד לארוחה האחרונה'. הוא היה מאוד נלהב לגביהם. הוא טען שזה ארגון ברמה גבוהה בכל דרך שיש".

ג'ורג' מודה שהעזיבה שלו את אינדיאנה לא התקבלה היטב: "אין דרך נכונה לעשות את זה, אני מבין את התסכול, אני יודע למה אנשים כועסים, אבל במקביל, אני רוצה שהאוהד הממוצע יבין שאנחנו מקבלים חלון קטן של הזדמנות לשחק את המשחק הזה, ויותר מהכל, אני רוצה לשחק על אליפות. רציתי להביא את זה לאינדיאנה, באמת רציתי, אני אוהב את אינדיאנה... אבל לא הייתי בטוח שתהיה שם קבוצה שתוכל להתמודד על התואר".

על העובדה שחתם רק לעונה אחת: "אני רוצה להיות במערכת טובה, בקבוצה טובה, אני רוצה הזדמנות לזכות בתואר. אני לא איש של סטטיסטיקות, אני משחק את המשחק הזה כדי לנצח ולבנות שושלת של ניצחונות. עדיין לא הצלחתי לעשות את זה. אני מחפש את זה. אם תהיה לנו עונה מדהימה ונגיע לגמר האזורי, או אם נפתיע את גולדן סטייט או נעשה משהו משוגע, יהיה מטופש מצדי לעזוב את זה".

ננה העלה לאינסטגרם תמונה של כרמלו במדי יוסטון

ננה, שחקנה הוותיק של יוסטון, הגביר היום את השמועות בנוגע למעבר אפשרי של כרמלו אנתוני לרוקטס, אחרי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה של כוכב הניקס במדי יוסטון. הברזילאי בן ה-34, שחתם על חוזה חדש לשלוש שנים (11 מיליון דולר) ברוקטס, כבר מחק את התמונה מהחשבון האישי שלו, שבה הביע את התרגשותו מהאיחוד האפשרי עם כרמלו, ששיחק עמו בדנבר. כזכור, בימים האחרונים פורסם שהניקס ויוסטון מתכננות את הטרייד, וש"ניו יורק לא רואה את כרמלו משחק בקבוצה בעונה הבאה לצד טים הארדוויי ג'וניור", לו הציעה חוזה עתק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully