וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: עודד גביש עשוי להצטרף, ארנסטס שטקוס חתם לשנתיים

12.7.2017 / 15:40

הבלם עשוי להגיע לאימון הפתוח ולהצטרף לסגל, שוער נבחרת ליטא יוצג בפני האוהדים. ספואן זועבי ייבחן. תמאש בראיון: "כל הסיקור ברומניה שלילי. אם ארצה לצאת בלילה, זה מה שאעשה"

עודד גביש שחקן מכבי שעריים חוגג (משמאל) לצד נדב מוניס. מגד גוזני
יחזור לשתף פעולה עם קלינגר? עודד גביש/מגד גוזני

הבלם עודד גביש, 28, עשוי לחתום בהפועל חיפה. שחקנה של מכבי שעריים בעונה החולפת שיחק בעבר תחת ניר קלינגר והוא עשוי להצטרף לסגל של הקבוצה העונה. גביש שיחק בעבר בוורוצלאב הפולנית ובשתי קדנציות במכבי פתח תקוה. על פי גורמים במועדון הוא עשוי להגיע כבר לאימון שיתקיים היום (רביעי) אחר הצהריים על מנת להתאמן עם הקבוצה. שחקן נוסף שיגיע להיבחן הוא הקשר ספואן זועבי, ששיחק בעונה החולפת בהפועל עפולה.

הפועל חיפה עומדת לסיים את מסע הרכש הזר שלה לחלון ההעברות. כזכור, אתמול הגיבו במועדון להודעה שהוציאה דן האג ההולנדית בנוגע לשוער ארנסטס שטקוס, בו טענה כי השוער יצטרף למחנה שלה לאחר שלא סיכם בקבוצה, וטענו כי הדבר נובע מטענה לאי תשלום עמלה לסוכן הקודם שלו וכי הוא יחתום בקבוצה. אולם היום השחרור של השוער הגיע והוא חתם רשמית על חוזה לשנתיים.

עוד בהפועל חיפה:

הוגש כתב אישום נגד מהראן לאלה, הדיון ב-19 ביולי
ראדו גנסארי טרם חתם ולא שותף מול עכו
השוער הליטאי ארנסטאס שטקוס סיכם לשנתיים

גבריאל תמאש במדי ווטפורד ב-2014. GettyImages
זכרונות רעים מרומניה. תמאש/GettyImages

שחקן אחר שחתם הקיץ הוא הבלם הרומני גבריאל תמאש, שלמרות שקיבל הצעה מהאלופה ויטורול החליט לעזוב את רומניה. בראיון שהעניק הבוקר (רביעי) לאתר GSP הרומני, הבלם דיבר על ההחלטה. "נמאס לי שכותבים עליי רק דברים רעים, החלטתי לשים לזה סוף", אמר תמאש. "ברגע שהגיעה ההצעה מישראל, השבתי בחיוב בלי לחשוב על זה בכלל. הכסף לא עניין אותי, רק רציתי לעזוב את רומניה".

תמאש היה מעורב בכמה שערוריות בשנים האחרונות, נזרק מהנבחרת ומסטיאווה בוקרשטובשלב מסוים אף נשלח לגמילה מאלכוהול. הוא תועד שיכור, נכתב שתקף מלצר והיה מעורב בעוד כהנה וכהנה תקריות. כעת הוא משיב אש לתקשורת: "כל הסיקור ברומניה הוא שלילי. לא מעניין מה אתה עושה על המגרש, אלא רק מה אתה עושה לאחר מכן. חשתי מוטרד. נכון, עשיתי את הטעויות שלי ואני ממש לא מושלם, אבל אם אני רוצה לצאת לעיר ב-1:00 בלילה, זה מה שאעשה. אני לא רואה בכך בעיה. זה לא ימנע ממני להגיע לאימון ולתת מאה אחוז".

על החיים בישראל אמר: "התרגלתי מהר, כאילו אני כאן כל החיים. התקבלתי בצורה יפה על ידי כולם, חלק מהחברים לקבוצה שיחקו באירופה. אני רק רוצה לשחק כדורגל, כמו שעשיתי פעם. אני לא רוצה להיות מתוח או לחוץ, רק ליהנות מהמשחק. לכן הייתי חייב לצאת מרומניה וללכת למקום בו אוכל להיות רגוע. הייתי חייב לברוח מהטירוף הזה, לא יכולתי לסבול את זה יותר!".

בעניין אחר: אתמול, כצפוי, הוגש כתב האישום נגד מהראן לאלה ואליו צירף התובע עו"ד ניר רשף את תקנות פיפ"א בעניין שימוש בחומרים אסורים (הרחקה עד ארבע שנים). כפי שפרסמנו עוד לפני הגשת כתב התביעה, בהתאחדות העריכו כי השחקן יורחק לתקופה של שנה עד ארבע שנים, בהתאם לחוקי פיפ"א, והדגישו כי כתב האישום אינו מעיד על תוצאות הדיון. יחד עם זאת, ההערכה היא עדיין שלאלה יורחק לתקופה ארוכה ויפרוש. הדיון ייערך ב-19 ביולי, יום רביעי הבא, כשהשחקן ייוצג על ידי עו"ד אייל יפה. בהפועל חיפה אמרו אתמול: "יש לנו סבלנות, ניתן לשחקן את כל הגב שהוא צריך. בהתאם להחלטה נחליט כיצד לפעול. כתב האישום לא מלמד על דבר מלבד התקנות שפורסמו בדיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully