וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: גנסארי טרם חתם ולא שותף מול הפועל עכו

10.7.2017 / 20:17

למרות הודעת הפועל חיפה, פערים קטנים מונעים את החתמת חלוץ מולדובה שהתאמן בצד במהלך משחק האימון מול עכו (1:2). סוכנו טוען: "ישחק רק בהפועל חיפה". מאמון קשוע (19), שהתאמן באקדמיה של אספניול, כבש במשחק האימון וסיכם לשנתיים, גם גולן מצא את הרשת

ארנסטאס שטקוס שחקן הפועל חיפה. הפועל חיפה, אתר רשמי
יערוך אימון ראשון מחר. שטקוס/אתר רשמי, הפועל חיפה

שוער הרכש החדש של הפועל חיפה ארנסטאס שטקוס ערך הבוקר (שני) סיור באצטדיון סמי עופר ויעבור במהלך היום בדיקות רפואיות. מחר שטקוס יערוך את אימון הבכורה שלו במועדון. בניגוד אליו, מי שעדיין לא חתם הוא חלוץ נבחרת מולדובה, ראדו גנסארי. לוואלה! ספורט נודע כי פערים קטנים מונעים כרגע את החתמתו. במועדון שוחחו הערב עם סוכנו ג'קי דהאן, שקיבל שתי הצעות נוספות מליגת העל. בעקבות המצב שנוצר, גנסארי לא שותף הערב במשחק האימון מול הפועל עכו, וערך אימון עם מאמן הכושר בצדי המגרש. דהאן מסר בתגובה: "גנסארי ישחק רק בהפועל חיפה".

המגן חיים מגרלשווילי אמור לחתום השבוע באופן רשמי על חוזה לעונה אחת. השחקן כבר סיכם את תנאיו מול הבעלים יואב כץ והוא שב להתאמן למרות שטרם חתם.

בנוסף במועדון לא מתכוונים כרגע להחתים שחקן כנף זר עד שלא יתברר סופית האם דור פרץ יישאר לעונה נוספת בהפועל חיפה או ישחק בקבוצה אחרת.

עוד בנושא
הקשר הברזילאי קאיו במשא ומתן עם מכבי חיפה, הצעה רשמית הוגשה לפאליץ'
מכבי תל אביב: כריסטיאן באטוקיו סיכם, ממתינים לבדיקות הרפואיות
עירוני קרית שמונה סיכמה על רכישת הקשר גרגור בריינבורג, שיגיע בקרוב לישראל

שחקן מכבי תל אביב דור פרץ. מכבי תל אביב, אתר רשמי
הכדור בידיים של מכבי תל אביב. פרץ/אתר רשמי, מכבי תל אביב

במכבי תל אביב הודיעו לאדומים כי ההחלטה בעניינו של פרץ תתקבל בשבועיים הקרובים. לאחר מכן תתקבל בהפועל חיפה ההחלטה האם לצרף שחקן כנף זר כשהשם הבולט ביותר הוא ג'ייקוב נג'וקו מעירוני קרית שמונה. במידה ופרץ לא ימשיך בשורות הפועל חיפה, יוחתם בשורות האדומים קשר אחורי זר.

הערב גברה הקבוצה 1:2 על הפועל עכו במשחק אימון. את השערים, שהפכו את התוצאה, כבשו עידן גולן והחלוץ הנבחן מאמון קשוע, ששיחק בעבר בהפועל פתח תקוה. קשוע בן ה-19 סיכם לשתי עונות, לאחר שהתאמן בעונה שעברה באקדמיה של אספניול הספרדית.

עוד באותו נושא

הפועל חיפה: השוער הליטאי ארנסטאס שטקוס סיכם לשנתיים

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכובשים קשוע וגולן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully