וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה סיכמה על רכישת הקשר גרגור בריינבורג, שיגיע בקרוב לישראל

10.7.2017 / 10:55

בריינבורג בן ה-25 שימש כקפטן ניימיכן ההולנדית וכבש בעונה החולפת 4 שערי ליגה. פרטי רכישתו מהמועדון ההולנדי נסגרו, אך בשלב זה נותרו פערים מול השחקן עצמו. נג'וקו יושאל להפועל חיפה

גרגור בריינבורג. GettyImages
מנבחרת ארובה לישראל. בריינבורג/GettyImages

עירוני קרית שמונה במשא ומתן מתקדם עם הקשר גרגור בריינבורג. הקשר בן ה-25 שייך לניימינכן ההולנדית שם שימש קפטן בעונה האחרונה כשמרבית הפרטים בין המועדונים כבר סוכמו והשחקן יגיע לישראל בימים הקרובים לצורך השלמת המשא ומתן. לוואלה! ספורט נודע כי השחקן יירכש בסכום של 200 אלף יורו.

בקרית שמונה חיפשו זמן רב אחר קשר אחורי כשכעת מקווים הבעלים איזי שרצקי והמאמן חיים סילבס שקשר המשחק בנבחרת ארובה אכן יצטרף. אם בריינבורג יצטרף, ג'ייקוב נג'וקו יושאל לקבוצה אחרת ככל הנראה הפועל חיפה. זאת למרות שבנג'וקו מגלות עניין גם קבוצות בטורקיה.

בריינבורג שיחק 37 משחקים בליגה הראשונה בהולנד בעונה החולפת וכבש ארבעה שערים מתוכם שניים במשחקי הפלייאוף. על פי גורמים בהולנד, את התיווך בעסקה עשתה הסוכנות בה מיוצג גם נייג'ל האסלביינק שחתם בקרית שמונה קודם לכן. הדבר הקל על מסעות השכנוע שהופעלו על החלוץ על מנת שיגיע לקרית שמונה.

אריק ואן דר מאייר: "הפועל באר שבע פייבוריטית - אך לא נוותר בלי מאבק"
מכבי תל אביב: כריסטיאן באטוקיו סיכם, ממתינים לבדיקות הרפואיות
בני סכנין לא מודאגת מג'ונתן לוקה: "יהיה שחקן טוב מאוד בליגת העל"

שחקן עירוני קרית שמונה ג'ייקוב נג'וקו. ברני ארדוב
גם בטורקיה מגלים בו עניין. נג'וקו/ברני ארדוב

בעניין אחר אמו של מנכ"ל הקבוצה יוסי אדרי נפטרה כאשר בקרית שמונה פרסמו הודעת תמיכה במנכ"ל וציינו שהאם הייתה דמות מוכרת ואהובה מאוד בקבוצה ובעיר בכלל.

בעניין המקצועי בקרית שמונה מרוצים מאוד מהסגל שנבנה עד כה כאשר הרצון הוא לראות במקביל לשחקני הרכש גם את השחקנים הצעירים מצליחים להתקדם העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully