וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: כריסטיאן באטוקיו סיכם, ממתינים לבדיקות הרפואיות

10.7.2017 / 10:07

הקשר הארגנטינאי-איטלקי, שנחת הבוקר, סיכם את תנאיו במועדון וצפוי לחתום לשנתיים. ניסיון להחתימו רשמית כדי שיוכל להיכלל בסגל למשחק מול רייקיאוויק ביום חמישי, שהוקדם ל-18:00

אימג'בנק GettyImages

בתום ימים ארוכים של מגעים שחלקם היו חשאיים, נחת הלילה (בין ראשון לשני) בישראל הקשר הארגנטיני-איטלקי כריסטיאן באטוקיו כדי לחתום במכבי תל אביב, ככל הנראה לשנתיים. באטוקיו המריא אתמול בצהריים מטרייסטה שבאיטליה למינכן ואחרי כמה שעות של המתנה לטיסת ההמשך המריא לישראל ונחת בנתב"ג כשהוא נרגש מאוד. אחרי שנחת בארץ, השחקן נלקח למנוחה קצרה ובהמשך היום צפוי לעבור בדיקות רפואיות. נציגיו שנמצאים בארץ כבר סיכמו את כל הפרטים מול מכבי תל אביב

על המשא ומתן בין מכבי תל אביב לבאטוקיו פורסם כבר ביום שישי בוואלה! ספורט. הקשר ששיחק בברסט הצרפתית העדיף את ההצעה של מכבי תל אביב על פני כמה הצעות שהיו לו כולל מכמה קבוצות בצרפת. הוא אמור לחתום במכבי תל אביב לשנתיים ובמועדון רוצים לרשום אותו לסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית כדי שהוא יוכל להיכלל בסגל כבר ביום חמישי מול רייקיאוויק מאיסלנד.

אגב, מכבי תל אביב הודיעה שהמשחק מול האיסלנדים הוקדם לשעה 18:00, וזאת ככל הנראה כחלק מניסיון להקשות על האורחים לשחק בחום הישראלי.

עוד בנושא:

באטוקיו לפני ההמראה לישראל: "אני נרגש"
קיארטנסון לא אמור לעזוב את מכבי תל אביב

כריסטיאן באטוקיו נחת בישראל על מנת לחתום בשורות מכבי תל אביב. מגד גוזני
ברוך הבא. באטוקיו בנתב"ג/מגד גוזני

לבאטוקיו יש גם מכר יהודי מארגנטינה המתגורר בישראל, והוא זה שהמליץ לו בחום להגיע למכבי תל אביב ולא לחשוש משום דבר הקשור לישראל. אם העסקה תיסגר והשחקן אכן יחתום, הוא ירוויח כ-400 אלף יורו נטו לעונה בחוזה לשנתיים.

באטוקיו בן ה-25, ארגנטינאי יליד רוסאריו שהגיע בגיל 16 מניואל'ס אולד בויס לאודינזה האיטלקית וגם ייצג את הנבחרת הצעירה של איטליה, סיים חוזה של שנתיים בברסט מהליגה הצרפתית השנייה. הקשר המגוון, שיכול לשחק במרכז השדה, כקשר התקפי וגם בכנף שמאל, כבש שמונה שערים בעונה החולפת ובישל עוד שישה ב-35 משחקי ליגה. עונה קודם לכן הוא כבש חמישה ובישל ארבעה ב-33 הופעות.

את תחילת דרכו המקצוענית עשה כאמור באודינזה, שם שימש כקפטן קבוצת הנוער וערך את הבכורה בבוגרים כשבועיים לאחר יום הולדתו ה-19. באודינזה רשם סך הכול שש הופעות, עד שהושאל לווטפורד, קבוצה נוספת של משפחת פוצו. אחרי שני שערים בעונת ההשאלה, באטוקיו חתם לשלוש שנים אצל הצרעות, תרם ארבעה שערים ב-35 משחקים בליגת המשנה, אך המאמן בפה סנינו לא האמין בו בקיץ 2014 ושלח אותו להשאלה בווירטוס אנטלה מהסרייה B, במדיה לא כבש ב-32 משחקים.

בנבחרת הצעירה של איטליה (שני שערים ב-18 הופעות) שיחק באטוקיו לצד שמות כמו אנדראה בלוטי, דומניקו ברארדי ופדריקו ברנרדסקי.

עדכון ראשון: 6:37

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
כריסטיאן באטוקיו נחת בישראל על מנת לחתום בשורות מכבי תל אביב. מגד גוזני
כריסטיאן באטוקיו נחת בישראל על מנת לחתום בשורות מכבי תל אביב/מגד גוזני
כריסטיאן באטוקיו נחת בישראל על מנת לחתום בשורות מכבי תל אביב. מגד גוזני
כריסטיאן באטוקיו נחת בישראל על מנת לחתום בשורות מכבי תל אביב/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully