וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: כריסטיאן באטוקיו ינחת הלילה - "אני נרגש"

9.7.2017 / 19:57

הקשר הארגנטינאי-איטלקי יצטרף לנציגיו שנמצאים בארץ ומנהלים משא ומתן כדי להחתימו לשנתיים בשכר של כ-400 אלף יורו לעונה: "מעולם לא ביקרתי בישראל". יספיק להירשם לרייקיאוויק?

אימג'בנק GettyImages

הקשר הארגנטינאי-איטלקי, כריסטיאן באטוקיו, ינחת בישראל הלילה (בין ראשון לשני) כדי לחתום במכבי תל אביב. נציגיו של השחקן כבר נמצאים בארץ וניהלו מגעים הצהובים להחתמתו על חוזה, ככל הנראה לשנתיים. השחקן יצא מאיטליה במהלך הצהריים בדרכו לישראל והוא צפוי לעצור בתחנת ביניים בטרם יגיע לנתב"ג. היום אמר: "אני נרגש, מעולם לא ביקרתי בישראל".

לבאטוקיו יש גם מכר יהודי מארגנטינה המתגורר בישראל, והוא זה שהמליץ לו בחום להגיע למכבי תל אביב ולא לחשוש משום דבר הקשור לישראל. אם העסקה תיסגר והשחקן אכן יחתום, הוא ירוויח כ-400 אלף יורו נטו לעונה בחוזה לשנתיים. אם הדברים ייסגרו עד יום רביעי, תוכל מכבי תל אביב לרשום אותו כבר לסיבוב המוקדמות השני בליגה האירופית, בו יפגשו הצהובים את רייקיאוויק האיסלנדית.

עוד בנושא:

כריסטיאן באטוקיו מתקרב, עשוי לנחות בשבוע הקרוב
הלקח וכאב הראש של ג'ורדי קרויף: סיכום הניצחון הכפול על טיראנה
מוקדמות הליגה האירופית: מכבי תל אביב עלתה לסיבוב השני אחרי 0:3 על טיראנה

כריסטיאן באטוקיו במדי הנבחרת הצעירה של איטליה. GettyImages
בקרוב בישראל. כריסטיאן באטוקיו/GettyImages

באטוקיו בן ה-25, ארגנטינאי יליד רוסאריו שהגיע בגיל 16 מניואל'ס אולד בויס לאודינזה האיטלקית וגם ייצג את הנבחרת הצעירה של איטליה, סיים חוזה של שנתיים בברסט מהליגה הצרפתית השנייה. הקשר המגוון, שיכול לשחק במרכז השדה, כקשר התקפי וגם בכנף שמאל, כבש שמונה שערים בעונה החולפת ובישל עוד שישה ב-35 משחקי ליגה. עונה קודם לכן הוא כבש חמישה ובישל ארבעה ב-33 הופעות.

את תחילת דרכו המקצוענית עשה כאמור באודינזה, שם שימש כקפטן קבוצת הנוער וערך את הבכורה בבוגרים כשבועיים לאחר יום הולדתו ה-19. באודינזה רשם סך הכול שש הופעות, עד שהושאל לווטפורד, קבוצה נוספת של משפחת פוצו. אחרי שני שערים בעונת ההשאלה, באטוקיו חתם לשלוש שנים אצל הצרעות, תרם ארבעה שערים ב-35 משחקים בליגת המשנה, אך המאמן בפה סנינו לא האמין בו בקיץ 2014 ושלח אותו להשאלה בווירטוס אנטלה מהסרייה B, במדיה לא כבש ב-32 משחקים.

בנבחרת הצעירה של איטליה (שני שערים ב-18 הופעות) שיחק באטוקיו לצד שמות כמו אנדראה בלוטי, דומניקו ברארדי ופדריקו ברנרדסקי.

בתוך כך, במועדון החלו בהכנות לקראת המפגש עם האיסלנדים, כאשר המשחק הראשון ייערך ביום חמישי הקרוב באצטדיון בנתניה. דור מיכה ייעדר גם מהסיבוב הזה בשל הפציעה ברגלו. אוסקר סקאריונה ממשיך להתאמן, אך הוא לא בתכניות. המגן שון גולדברג מחכה לשמוע האם נציגיו מאתרים לו קבוצה בהולנד. ויטסה ארנהם דחתה את ההצעה לצרפו.

(עדכון ראשון: 14:18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully