וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: כריסטיאן באטוקיו מתקרב, עשוי לנחות בשבוע הקרוב

8.7.2017 / 22:15

הקשר הארגנטינאי-איטלקי שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מנהל מגעים מתקדמים עם הצהובים. באטוקיו בן ה-25 רשם 18 הופעות בנבחרת הצעירה של איטליה וסיים את חוזהו בברסט

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

הקשר הארגנטינאי-איטלקי, כריסטיאן באטוקיו, מתקרב למכבי תל אביב ועשוי לנחות בישראל בימים הקרובים. באטוקיו שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, סיים את חוזהו בברסט הצרפתית והוא שחקן חופשי.

אם באטוקיו יחתום, הוא יצטרך לווידאר קיארטנסון ופרדראג ראיקוביץ', שני הזרים היחידים במכבי תל אביב שגם נמצאים בתכניות לעונה הקרובה. הצהובים עדיין מנסים למצוא קבוצות לאוסקר סקאריונה (מנהל מגעים עם גוזטפה הטורקית) ומרסלו.

עוד בנושא:

שחקן אייאקס התמוטט, פעולות החייאה בוצעו בו על כר הדשא
העברות בעולם: פאוליניו מפנטז על ברצלונה, פ.ס.ז' על קוטיניו
קפטן בוטב פלובדיב ייעדר נגד בית"ר ירושלים

כריסטיאן באטוקיו במדי הנבחרת הצעירה של איטליה. GettyImages
רשם עונה מצוינת בברסט. באטוקיו/GettyImages

באטוקיו בן ה-25, ארגנטינאי יליד רוסאריו שהגיע בגיל 16 מניואל'ס אולד בויס לאודינזה האיטלקית וגם ייצג את הנבחרת הצעירה של איטליה, סיים חוזה של שנתיים בברסט מהליגה הצרפתית השנייה. הקשר המגוון, שיכול לשחק במרכז השדה, כקשר התקפי וגם בכנף שמאל, כבש שמונה שערים בעונה החולפת ובישל עוד שישה ב-35 משחקי ליגה. עונה קודם לכן הוא כבש חמישה ובישל ארבעה ב-33 הופעות.

את תחילת דרכו המקצוענית עשה כאמור באודינזה, שם שימש כקפטן קבוצת הנוער וערך את הבכורה בבוגרים כשבועיים לאחר יום הולדתו ה-19. באודינזה רשם סך הכול שש הופעות, עד שהושאל לווטפורד, קבוצה נוספת של משפחת פוצו. אחרי שני שערים בעונת ההשאלה, באטוקיו חתם לשלוש שנים אצל הצרעות, תרם ארבעה שערים ב-35 משחקים בליגת המשנה, אך המאמן בפה סנינו לא האמין בו בקיץ 2014 ושלח אותו להשאלה בווירטוס אנטלה מהסרייה B, במדיה לא כבש ב-32 משחקים.

בנבחרת הצעירה של איטליה (שני שערים ב-18 הופעות) שיחק באטוקיו לצד שמות כמו אנדראה בלוטי, דומניקו ברארדי ופדריקו ברנרדסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully