וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: צפי לאצטדיון מלא נגד בוטב פלובדיב ביום חמישי

8.7.2017 / 21:36

בקבוצה מאמינים שכל 11 אלף הכרטיסים למשחק במושבה יאזלו. בקבוצה מוכנים: "משחק ההתקפה שלנו מסוכן, אבל עכשיו צריך להתעסק במה שלא היה בסדר". הקפטן הבולגרי ייעדר בגלל פציעה

מאמן בית"ר ירושלים שרון מימר. ברני ארדוב
שוקל להמשיך עם שלושה בלמים. מימר/ברני ארדוב

בבית"ר ירושלים משוכנעים כי 11 אלף צופים יגיעו ביום חמישי לאצטדיון המושבה, למפגש הראשון מבין שניים עם בוטב פלובדיב הבולגרית בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. במועדון ייתנו עדיפות ראשונה לרכישת כרטיסים לבעלי מנויים ורק לאחר מכן תפתח המכירה לקהל הרחב. על פי הנהלת המועדון הבולגרי, לפחות 400 אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה לישראל.

בבית"ר היו שבעי רצון מהניצחון 0:3 על ושאש ביום חמישי, אבל לא שכחו את התצוגה ההגנתית בניצחון 3:4 שבוע לפני כן. לא מן הנמנע שגם במשחק ביום חמישי הקרוב, הקבוצה מהבירה תשחק עם שלושה בלמים ובצוות המקצועי אמרו: "הבקענו 7 שערים בשני משחקים וזה מוכיח כמה משחק ההתקפה מסוכן. עכשיו צריך להתעסק במה שלא היה בסדר, כי משלב לשלב הרמה של הקבוצות עולה".

גם בסוף השבוע סוכני שחקנים המשיכו להציף את בית"ר בשחקנים זרים בתפקידי בלם וחלוץ. בקבוצה נוטים לצרף בלם, אך לא ממהרים לקבל החלטה סופית. בבית"ר לוקחים בחשבון שבלם יהיה שחקן הרכב ובמצב כזה אחד מהארבעה - מרסל הייסטר, קלאודמיר , אריק סאבו או ז'אורז'יניו יתחילו את המשחקים על הספסל במשחקי הליגה (מקומו של אנטואן קונטה מובטח). אם יצורף חלוץ, בשלב הראשון הוא ישמש כמחליף לאיתי שכטר.

לצ'זאר בלטאנוב במדי לבסקי סופיה ב-2009. GettyImages
חיסרון מאוד משמעותי. בלטאנוב/GettyImages

יריבת בית"ר ירושלים בסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופית, בוטב פלובדיב, כנראה תחסר את הקפטן שלה לצ'זאר בלטאנוב בצמד המשחקים נגד הקבוצה מהבירה (13.7 בישראל, 20.7 בבולגריה). בלטאנוב שבר אצבע ברגל במשחק הראשון נגד פרטיזני טיראנה ואחרי כמה בדיקות נוספות, קיבל אתמול הוראה לנוח כשלושה שבועות.

המשמעות של תקופת ההתאוששות היא שלבטאנוב לא יוכל לשחק נגד בית"ר בשני המשחקים, אבל בצוות המקצועי עדיין מקווים לשתף אותו במשחק הגומלין. אם בוטב תשיג תוצאה טובה באצטדיון המושבה ביום חמישי הקרוב, לא מן הנמנע שבלאטנוב בכל זאת ישחק בבורגס. בוטב תחסר גם את הבלם רדוסלב טרזייב שסובל מפציעה ולא נכלל בסגל לשני המשחקים נגד פרטיזני.

בתוך כך, בוטב הגישה בקשה רשמית לרשום שני שחקנים חדשים לצמד המשחקים נגד הקבוצה מהבירה - למרות שהחוק מתיר לרשום רק שחקן אחד חדש לפני כל סיבוב. מדובר בהחלוץ הברזילאי פרננדו ויאנה ובחלוץ בן ה-16 כריסטיאן דוברב, שלא הורשו לשחק בסיבוב הקודם נגד פרטיזני. הבולגרים מקווים שההסברים שלהם יניחו את הדעת; ויאנה לא נרשם לאירופה מוקדם יותר בגלל בעיות ויזה ודוברב לא נרשם בגלל טעות טכנית.

עוד באותו נושא

הביתיות הוחלפה: בית"ר תארח את המשחק הראשון מול בוטב פלובדיב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully