וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלקח וכאב הראש של ג'ורדי קרויף: סיכום הניצחון הכפול על טיראנה

7.7.2017 / 6:26

בניגוד לארבלדזה, המאמן הבטיח לשחקנים שתהיה תחרות על ההרכב וגם קיים. אבל לצהובים עדיין חסרים זרים משפיעים ואף אחד לא מתרשם מהדילוג מעל טיראנה. קיארטנסון לא צפוי לעזוב

ארון שוינפלד עם יונתן כהן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
למרות הניצחון, החיסרון של זרים איכותיים נוספים מורגש/אתר רשמי, מכבי תל אביב

1. כאב הראש של קרויף. חייב להביא שני זרים מעל הליגה

השבוע שעבר בין המשחק מול ק.פ. טיראנה בנתניה לבין זה ששוחק אתמול (חמישי) בבירת אלבניה, לא הפך את מכבי תל אביב לקבוצה יותר טובה. אף אחד במועדון לא השתכר אמש בדרך לשדה התעופה מהניצחון 0:3, שהיה גבוה יותר גם מזה שהושג בארץ (2:0). "צריך להתחזק בשחקנים מעל הליגה", הודו במועדון. "שני המשחקים האלה נגמרו וטוב שעברו. סימנו וי על סיבוב המוקדמות הראשון, אבל אף אחד לא משלה את עצמו שזו תהיה מכבי תל אביב של העונה הקרובה".

בלם עם רגל שמאל, קשר מרכזי דינמי ושחקן כנף - אלה שלוש העמדות שג'ורדי קרויף מחפש. אוסקר סקאריונה ומרסלו שנשארו בארץ לא ימשיכו, כך שלמכבי תל אביב רק שני זרים אפקטיביים פרדראג ראיקוביץ' ו-וידאר קיארטנסון.

"צריך למלא את החוסרים וכמה שיותר מהר", אמר אמש אחד השחקנים. "למרות שהמשחק הזה כאן באלבניה הוא לא קנה מידה לשום דבר. שיחקנו בחום נוראי כמו זה שהיה בארץ בתחילת השבוע מול יציעים כמעט ריקים. גם אם היינו היום קבוצה יותר טובה, לא יכולנו להציג במשחק הזה יכולת הרבה יותר גבוהה".

עוד בנושא:

0:3 קליל למכבי תל אביב בטיראנה
הכירו את היריבה הבאה - רייקיאוויק
מכבי תל אביב שוב פנתה לגיא מלמד

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. יוסי ציפקיס
הבהיר לשחקנים שתהיה רוטציה. קרויף/יוסי ציפקיס

2. קרויף למד מהטעויות של ארבלדזה

לא במקרה בחר אתמול ג'ורדי קרויף לערוך שני חילופים בהרכב. במסיבת העיתונאים ביום רביעי שעבר פתח ההולנדי איזשהו צוהר בנוגע לעמדות שלו והבהיר כי הוא ירצה לשתף במהלך העונה כמה שיותר שחקנים. גם באחת האסיפות שלו קרויף טען בפני שחקניו כי הם עוד יווכחו לדעת שהוא לא מקובע על 11 שחקנים וכי הוא רוצה לתת לכמה שיותר חברכים מהסגל להרגיש חלק מהקבוצה. אתמול זה גם השתלם לקרויף כי ארון שוינפלד, ברק יצחקי ואבי ריקן, שלושה שחקנים שלא פתחו בשבוע שעבר, כבשו את השערים למכבי תל אביב.

קרויף השאיר על הספסל את שלומי אזולאי ופתח עם דור פרץ שהיה קצת מודאג אחרי שלא שיחק דקה בשבוע שעבר. "אחת הטעויות של שוטה ארבלדזה בתחילת העונה שעברה הייתה ללכת כל הזמן עם אותם השחקנים", נזכרו אמש במכבי תל אביב. "לאיגייבור ולמדוניאנין היה טאבו בהרכב של הגיאורגי וזה יצר מרמור אצל שחקנים אחרים. יעשה נכון ג'ורדי אם יידע לשתף כמה שיותר שחקנים, כי מעבר לתחרות זה יגרום לכולם להרגיש הרבה יותר שייכים למועדון".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב וידאר קיארטנסון. ברני ארדוב
לא הולך לשום מקום. קיארטנסון/ברני ארדוב

3. קיארטנסון לא זכה לדקה. מקורביו: "אין מגעים לעזיבתו"

וידאר קיארטנסון אולי התאכזב כשלא שיחק אתמול דקה, אבל מצב רוחו התחלף מאוחר יותר כשנודע לו שעוד שבועיים הוא יטוס לביקור מולדת כשמכבי תל אביב תפגוש בסיבוב הבא את רייקיאוויק האיסלנדית. בימים האחרונים מתפרסמות לא מעט ידיעות באירופה בדבר המועמדות של חלוצים למכבי תל אביב. בסביבתו של קיארטנסון טענו אמש שהדבר אינו מעיד מאומה על עתיד מעורפל שלו במכבי תל אביב. "אין שום מגעים למכירת קיארטנסון", אמרו מקורבים לחלוץ. "וידאר ישב על הספסל אבל זה מסיבות שאינן קשורות לכך שהוא בדרך החוצה". בסביבתו של קיארטנסון הזכירו שמכבי תל אביב תרצה לפחות 6 מיליון יורו עליו ובסכום כזה ימצאו באירופה חלוצים טובים מהאיסלנדי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"עוד ייתן את שלו". אצילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. אצילי עדיין מסיר חלודה

במכבי תל אביב בטוחים שאיכות המשחק תשתפר ברגע שעומר אצילי יתחיל להפגין את היכולת שגרמה לקבוצה לרדוף אחריו כל כך הרבה זמן. אצילי העלה הילוך ביחס למשחק הקודם מול האלבנים, אבל גם אתמול הוא עדיין היה מאופק ולא חד. "עומר מוריד עדיין חלודה מהעונה שעברה", היה מי שאמר אמש. "הוא עוד ייתן את שלו בהמשך. זה לא קל לשבת בחוץ שנה שלמה ובשבוע אחד לא מחזירים את כושר המשחק. הוא שחקן טוב ואין שום ספק בכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully