וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב פנתה שוב למלמד. קאניוק חתם רשמית בטשקנט

6.7.2017 / 11:33

החלוץ לא פוסל מעבר אם לא ימצא קבוצה באירופה בשבועות הקרובים. הקשר יצטרף לקבוצה מהמקום ה-5 באוזבקיסטן. הלוזונים מעוניינים בחביב חביבו (30), החלוץ מסרב כרגע להגיע לישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קאניוק חותם על החוזה בטשקנט/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שסיכם ועבר בדיקות רפואיות אתמול (רביעי), גידי קאניוק חתם באופן רשמי בפחטקור טשקנט. הקבוצה מהמקום ה-5 מהליגה האוזבקית החתימה את השחקן על חוזה לשנתיים וחצי. מכבי פתח תקוה תקבל 600 אלף יורו כשהשחקן עצמו ישלשל לכיסו כ-520 אלף יורו לעונה. השחקן חתם באמצעות ויקי וקנין וניר עמיר.

הרכש הגדול הבא? אחרי החתמת תומאש סיבוק, במכבי פתח תקוה מנסים להנחית עד היציאה למחנה האימונים ביום ראשון הבא חלוץ זר ברמה גבוהה. במועדון אישרו אתמול כי הוגשה הצעה גבוהה לחלוץ לאנס, חביב חביבו (30), שכבש שבעה שערים בחצי העונה החולפת בליגה השניה בצרפת, אולם השחקן מסרב כרגע להגיע לישראל. בפתח תקוה הבהירו כי אם יסכים להגיע, הוא יהיה בכיר המשתכרים בקבוצה יחד עם סיבוק. מכבי חיפה ניסתה לצרף את החלוץ כבר לפני שנתיים, אולם המשא ומתן לא צלח. כעת ינסו במועדון להחתים חלוץ אחר, כשמספר שמות שנבדקו לאחרונה, בניהם של חלוץ אורליאן ליביו נבאב (29) סירבו להגיע לארץ.

ומה עם גיא מלמד? בסביבתו של השחקן סיפרו אתמול כי דחה מספר הצעות מחו"ל, וכרגע השחקן לא מנהל משא ומתן עם קבוצה אחרת. סוכנו גלעד קצב ימריא בסוף השבוע להולנד ואוסטריה, שם הביעה אוסטריה וינה התעניינות ומוכנה לשלם 300 אלף יורו למכבי פתח תקוה. בימים האחרונים בדק ג'ורדי קרויף שוב את האפשרות לצרפו. בסביבתו של השחקן הבהירו למכבי תל אביב כי אם לא ימצא קבוצה בחו"ל בימים הקרובים ויישאר בישראל, הוא יסכים לנהל משא ומתן עם הקבוצה.

במועדון ממתינים לשיתוף הפעולה בין שני הבלמים הבכירים שהחתימו. בלם נבחרת צ'כיה תומאש סיבוק ובלם טרואה הצרפתית ז'והאן מרסיאל אמורים לערוך אימון ראשון יחד ביום שני. הקבוצה תארח למשחק אימון מחר (10:00) את הפועל אשקלון. ביום שני (18:00) הקבוצה תארח את נצרת עילית ובחמישי הבא (18:00) את הפועל רמת גן. שלושת המשחקים ייערכו במתקן האימונים. בראשון הבא תמריא הקבוצה לאוסטריה.

(עדכון ראשון: 08:02)

שחקן מכבי פתח תקוה גיא מלמד. יוסי ציפקיס
ג'ורדי לא מוותר. מלמד/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully