וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: עלא אבו סלאח סיכם, קשר אחורי זר יצורף?

10.7.2017 / 10:36

הבלם חוזר אחרי עונה בשבאב אל חליל מהליגה הפלסטינית. ג'ונתן לוקה לא שיחק באופן סדיר מאז דצמבר ונראה מעט חלוד באימונים, אך בקבוצה משוכנעים שיצליח. עוד קשר זר אחרי יחתום?

שחקני בני סכנין ג'ונתן לוקה, לוקאס גאושו. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
נכנס לכושר לאט לאט. ג'ונתן לוקה עם לוקאס גאוצ'ו/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

בני סכנין ערכה אתמול (ראשון) ניסוי כלים ראשון וניצחה 0:1 את אחי נצרת במשחק הכנה, אבל למרות הניצחון בקבוצה הודו שיש למאמן החדש ז'אירו סווירסקי הרבה עבודה עד פתיחת העונה. "היכולת הייתה סבירה, אבל עבר רק שבוע מפתיחת האימונים ולוקח זמן להיכנס לעניינים", העיד אחד השחקנים בקבוצה.

מי שחוזר לסגל גם הוא עלא אבו סלאח, ששב לקבוצה אחרי עונה בשבאב אל חליל מהליגה הפלסטינית. הבלם בן ה-30 ישלים עונה מספר 12 בסכנין, בה גם גדל.

אחת הסוגיות המעניינות העונה תהיה ההשתלבות של הזרים הברזילאים. הקשר החדש ג'ונתן לוקה כלל לא שיחק בשנת 2017, ואת משחקו האחרון שיחק בהודו בדצמבר 2016. שחקנים בסכנין מעידים שלוקה מפגין יכולות טכניות טובות באימונים, אולם ניכר שהוא חלוד. "ידענו על כך כשהבאנו אותו", אמר גורם בקבוצה. "למאמן יש ביטחון גדול בו ואנחנו מאמינים שהוא יהיה שחקן טוב מאוד בליגת העל".

בסכנין גם החתימו את שוערה הצעיר של מכבי שעריים מהלאומית בעונה הקודמת, מתן עמבר. במקביל, בקבוצה רוצים לצרף קשר אחורי זר נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully