וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט העליון בצרפת: "כשלים חמורים בחקירה של קרים בנזמה"

חלוץ ריאל מדריד שנחשד במעורבות בפרשת הסחיטה של מתיו ולבואנה רשם ניצחון משפטי במאבק על טיהור שמו. עורך דינו של בנזמה: "הפסיקה הזאת עלולה להוביל לקריסת כל התיק"

צילום מסך

בית המשפט העליון בצרפת קיבל אמש (שלישי) את עמדתו של קרים בנזמה וקבע כי החקירה שנוהלה בעניינו של חלוץ ריאל מדריד בפרשת הסחיטה של מתיו ולבואנה התבצעה באופן לא הוגן על ידי רשויות החוק.

בית המשפט העליון אמנם לא ניקה את בנזמה מהחשדות החמורים נגדו, אך קבע כי החוקרים הפרו כללים הנהוגים בצרפת והשתמשו בדרכים פסולות כדי להוכיח את אשמתו של בנזמה.

כתוצאה מן הפסיקה צפויה להתחיל בדיקה מחודשת של הפרשה וצוות ההגנה של החלוץ מקווים כי מדובר בתחילתו של תהליך שיביא לזיכויו המוחלט.

עוד בנושא:
צפו: שער בכורה מצוין לעומרי אלטמן במשחק ההכנה של פנאתינייקוס
חאמס רודריגס הושאל מריאל מדריד לבאיירן מינכן לשנתיים
הפועל באר שבע: איינבינדר צפוי לפתוח, בכר יעלה עם חלוץ בודד?

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה חוגג. רויטרס
בדיקה מחודשת של הפרשה. בנזמה/רויטרס

הפרשה המדוברת התפוצצה לפני כשנתיים אז בנזמה נחשד במעורבות בניסיון לסחוט את הכדורגלן מתיו ולבואנה שעבר לאחרונה מליון לפנרבחצ'ה. על פי החשד כנופיית עבריינים שפעלה יחד עם בנזמה דרשה סכום כסף גדול מוולבואנה בתמורה לאי פרסום קלטת סקס בה הוא כביכול תועד. לאחר פרסום החשדות בנזמה נופה מסגל נבחרת צרפת והוא אינו מזומן אליה עד היום.

עורך דינו של החלוץ, פטריס ספינוזי, התייחס לפסיקה שניתנה בנושא ואמר: "זה בהחלט ניצחון. הפרשה עדיין לא הסתיימה. אבל הפסיקה לפיה כל ההליך שהתנהל לא היה הוגן עשויה להוביל בסופו של דבר לקריסתו של כל התיק, לפחות מבחינתו של קרים בנזמה".

נראה שהתפתחות נוספת בפרשה הסבוכה צפויות בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully