וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות הצ'מפיונס: מונס דאבור סחט פנדל והיה מעורב בשער נוסף

החלוץ הישראלי של רד בול זלצבורג הצטיין ב-0:3 של קבוצתו על היברניאנס ממלטה במשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות. שער בכורה לעומרי אלטמן במשחק אימון בפנאתינייקוס

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג. רויטרס
משחק מצויין במוקדמות הצ'מפונס. דאבור/רויטרס

מונאס דאבור הצטיין הערב (שלישי) בניצחונה של רד בול זלצבורג 0:3 על היברניאנס ממלטה במשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות.

בדקה ה-32 החלוץ העלה כדור לרחבה, שחקן הגנה שיחק בכדור בידו והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. ואלון ברישה דייק מהנקודה הלבנה והעניק לזלצבורג יתרון של 0:1. בדקה ה-54 דאבור היה מעורב גם בכיבוש השער השלישי לאחר שבעט מקצה הרחבה, השוער הדף את הכדור לגופו של טאקומי מינאמינו שדחק מקרוב פנימה.

עוד אצל הליגיונרים

צפו: גידי קאניוק הוצג בטשקנט ובירך את האוהדים "סלאם עליכום"
טל בן חיים עדיין לא מתאמן באופן סדיר בשל פציעה בירך
בירם כיאל: "תומר חמד ואני זה סיפור טוב שהאנגלים אוהבים לשמוע"

עומרי אלטמן מתחיל להתאקלם בפנאתינייקוס. הקשר הישראלי בן ה-23, שחתם לאחרונה לשלוש שנים, כבש היום (שלישי) שער בכורה נאה במדי קבוצתו החדשה במהלך משחק ההכנה של פאו מול קורטרייק הבלגית.

אלטמן, שפתח בהרכב, נגח באקרובטיות בדקה ה-28 לרשת של הקבוצה הבלגית אחרי מהלך קבוצתי יפה, העלה את פאו ליתרון 0:1 וסיכן את השער עוד מספר פעמים. פאו ניצחה במשחק 1:2.

כזכור, אלטמן הצטרף לפאו בתחילת החודש אחרי משא ומתן ארוך שבסופו סוכם כי הפועל תל אביב תקבל עבורו 150 אלף יורו. מועדון הפאר היווני התעניין באלטמן תקופה ארוכה ולמעשה היו ניסיונות להחתימו כבר בחודש ינואר האחרון, אולם המהלך לא הבשיל.

בימים האחרונים אלטמן מרבה להתראיין לכלי התקשורת המקומיים, ולאחרונה אף סיפר על התקופה הקשה בהפועל תל אביב, במהלכה הסתכסך עם חלק מהאוהדים. "לא עשו לי חיים קלים", אמר.

* בן רייכרט פתח ושיחק 64 דקות במדי זולטה וארחם שניצחה 0:2 במשחק הכנה את ליירסה.

צפו בביצוע המצוין של אלטמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully