וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים עדיין לא מתאמן באופן סדיר בשל פציעה בירך

חלוצה של ספרטה פראג סוחב פציעה מגמר גביע המדינה מול בני יהודה, והוא מתאמן כרגע באופן פרטני עם מאמני הכושר של המועדון. בן חיים הוסיף: "כולם נחמדים אליי, הכל ישתפר כשאתחיל לשחק"

טל בן חיים מוצג כשחקן ספרטה פראג/אתר רשמי, ספרטה פראג

טל בן חיים, שחתם הקיץ בשורות ספרטה פראג, עדיין לא מתאמן באופן מלא ומנסה להיכנס לכושר יחד עם מאמני הכושר, כך מדווחת ספרטה פראג באתרה הרשמי. הסיבה: פציעה בירך שהוא סוחב עוד ממשחק הגמר מול בני יהודה בעונה שעברה.

"זה קרה במשחקי האחרון בישראל" פתח החלוץ, והוסיף: "קיבלתי מכה חזקה בירך ולצערי זה קרה בתחילת המשחק, אז נאלצתי להשלים אותו עד שהמשחק הגיע לפנדלים. אני עדיין יכול לרוץ, אבל לא יכול לבצע תנועות מהירות, ולצערי זה הכדורגל. אני מתאמן כרגע בחדר הכושר ובבריכה על החלמתי יחד עם מאמני הכושר" סיכם שחקנה לשעבר של טל בן חיים.

למרות הפציעה, בן חיים טס לאוסטריה יחד עם קבוצתו, במטרה להכיר בצורה טובה יותר את חבריו לקבוצה. הוא התחבר, על פי אתרה הרשמי של ספרטה, לבוגדן וטאג'לו הרומני ונסטור הספרדי. "תמיד קל יותר להתחבר עם הזרים, זה ככה בכל מקום ואני זוכר את זה מישראל. חוץ מזה, כולם באמת נחמדים אליי, וזה עזר לי בימים הראשונים וזה ישתפר כשאתחיל לשחק" הוסיף החלוץ.

עוד בנושא:

בירם כיאל בפודקאסט "הפודיום": "תומר חמד ואני זה סיפור טוב שהאנגלים אוהבים לשמוע"
סין: ערן זהבי כבש, גוואנגז'ו הפסידה 2:1 לטיינג'ין בדקה ה-90
אריאל הרוש חתם באנורתוזיס הקפריסאית לעונה אחת

שחקן ספרטה פראג טל בן חיים. אתר רשמי ספרטה פראג, אתר רשמי
מקווה לחזור בקרוב. טל בן חיים/אתר רשמי, אתר רשמי ספרטה פראג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully