וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: איינבינדר צפוי לפתוח, בכר יעלה עם חלוץ בודד?

11.7.2017 / 20:28

הפועל באר שבע ערכה את האימון המסכם לקראת המשחק מול הונבד במוקדמות הצ'מפיונס (ד', 20:00, ספורט 1), המאמן נותן עדיפות לבן שהר בהתקפה. מאמן ההונגרים: "ניצחון פה כמעט בלתי אפשרי"

ליגת האלופות - סיבוב 2, משחק 1מחצית12/07/2017
הפועל באר שבע
    0:1
      הונבד
      צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

        הפועל באר שבע סיימה את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (רביעי, 20:00, ספורט 1) מול הונבד ההונגרית במסגרת מוקדמות ליגת האלופות. כפי שהסתמן לאורך השבוע, גם אחרי האימון הערב עושה רושם שדן איינבינדר יפתח בהרכב. ברק בכר צפוי לפתוח במערך שכולל חלוץ בודד, למרות שתרגל גם שיטות אחרות. בחוד זוכה בן שהר לעדיפות וככל הנראה הוא יהיה זה שיפתח, כשבאגפים יפתחו מאור מליקסון וטוני וואקמה. שחקני הרכש אורן ביטון ודור אלו לא צפויים לפתוח בהרכב, כשאת עמדות המגנים יאיישו בן ביטון ומיחאי קורהוט. גיא חיימוב יקבל את הקרדיט בין הקורות.

        הרכב משוער: גיא חיימוב, בן ביטון, שיר צדק, מיגל ויטור, מיחאי קורהוט, ג'ון אוגו, מהראן ראדי, דן איינבינדר, מאור מליקסון, טוני וואקמה, בן שהר.

        שחקני הפועל באר שבע אורן ביטון, ניב זריהן, דן איינבינדר, בן ביטון. ברני ארדוב
        איינבינדר יקבל צ'אנס בהרכב?/ברני ארדוב

        בכר על וואקמה: "כל כולו מרוכז בבאר שבע, מה שהיה היה"

        עוד לפני האימון המסכם, ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים בהשתתפות ברק בכר ומיגל ויטור. המאמן ברק בכר התייחס לסיכויים לעבור את ההונגרים ואמר: "פייבוריט זה מי שעולה על המגרש ועושה את העבודה. בשנה שעברה הגענו למקומות שלא היינו פייבוריטים והאמנו בעצמנו. אין פייבוריטים. אני לא מפרט לפני משחקים מה צריך לעשות. צריך לכבוש יותר. מקווה שתראו מחר מה אנחנו צריכים לעשות. אנחנו לא חושבים בכלל על הדחה בשלב הזה".

        בהתייחס להחלטה של אנתוני וואקמה להישאר בהפועל באר שבע ולדחות הצעה מפתה שקיבל אמר המאמן: "טוני הוא גבר שבגברים הוא כל כולו בהפועל באר שבע. אני סומך עליו באלף אחוז. קואנקה זה חוסר מזל. הוא פצוע ונחכה שהוא יחזור".

        על היכולת בטרום העונה: "לא שיחקנו אף משחק רשמי, אני סומך על החבר'ה ומקווה שנמשיך להיראות טוב. תוך כדי תנועה נראה מה קורה איתנו".

        על המידע שנאסף על היריבה הונבד: "מכירים כל קבוצה שנגדה אנחנו משחקים. יודעים את הפרטים. מעריכים איך הם ישחקו. מוכנים למשחק קשה נגד קבוצה חזקה".

        על הפתיחה המוצלחת של הקבוצות הישראליות באירופה השנה: "יש לנו תמיד מחויבות. אנחנו רוצים שכל הקבוצות הישראליות באירופה יצליחו. זה עוזר לכולם. אבל אנחנו מחויבים לעצמנו. אנחנו רוצים להתחיל את הקמפיין ברגל ימין".

        הבלם מיגל ויטור הוסיף: "אנחנו עובדים קשה שלוש ארבע שבועות. אנחנו רוצים לנסות משחק רשמי ואני מרגיש שאנחנו מוכנים. ראינו משחקים של הונבד, ראינו שיש להם שני חלוצים חזקים וצריך להיות מודעים לכך. צריך לעצור אותם, אבל אנחנו מוכנים. אני חושב שאנחנו יכולים להעפיל לשלב הבתים. כמעט הגענו לשם בשנה שעברה, עכשיו אנחנו רוצים להיות שם. אבל נתקדם לשם צעד, צעד".

        מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. ברני ארדוב
        עדיין מתלבט בנוגע למערך. בכר/ברני ארדוב
        שחקן הפועל באר שבע אנתוני וואקמה. ברני ארדוב
        "סומך עליו". וואקמה באימון המסכם/ברני ארדוב

        מאמן הונבד: "כמעט בלתי אפשרי לנצח פה"

        מנגד, בהונבד ההונגרית מאמינים ביכולת להשיג תוצאה טובה בטרנר ולהעביר את ההכרעה למשחק הגומלין בהונגריה.

        המאמן ההולנדי של הקבוצה אריק ואן דר מאייר התייחס ליכולת של באר שבע ואמר: "אני יודע שבאר שבע קבוצה מצוינת. לא רק בעונה החולפת אלא במשך זמן רב. הם קבוצה מאוזנת עם המון טכניקה. יהיה לנו קשה מחר. ממה שראיתי בווידיאו אני חושב שיש שם הרבה מאוד שחקנים טובים. אוגו במרכז המגרש הוא שחקן מצוין. המון כוח ורגל שמאל טובה. יש גם שני מגנים טובים".

        על הסיכוי לעבור: "אני רוצה תוצאה טובה. ניצחון פה הוא כמעט בלתי אפשרי. לנצח יהיה קשה, אבל ננסה להשיג תוצאה טובה. מהי תוצאה טובה? אגיד לכם אחרי המשחק".

        השחקן הכי מסוכן בבאר שבע? "יש להם קבוצה טובה ושחקנים טובים. אבל מבחינתנו השחקן הכי חשוב הוא אוגו, הוא שחקן הכי טוב שם".

        ההשפעה של מזג האוויר החם על שחקניו: "עבדתי הרבה שנים בקטאר ואני חושב ששם יותר חם. הלחות היא החלק הקשה. בתל אביב היה 34 מעלות ואחרי שבע השמש שוקעת כך שזה לא יהווה גורם במשחק. אנחנו מקצועים וצריך להתכונן לכך".

        החלוץ מרטון אפל הוסיף על דברי מאמנו: "אני יודע שבאר שבע קבוצה טובה, ראיתי כמה משחקים שלהם, אבל אנחנו צריכים לעשות את שלנו. הסיכויים הם 50:50 ואנחנו נעשה כל מה שביכולתנו לנצח".

        הרכב משוער, הונבד: דויד גרוף, ג'ורג'ה קאמבר, בוטונד בראת, דויד בובאל, ג'ורג' איקנה, דניאל גזדאג, מארק קוסטה, גרגו נאג', פיליפ הולנדר, מרטון אפל, דוידה לנזפאמה.

        שחקני הפועל באר שבע אנתוני וואקמה, ג'ון אוגו. ברני ארדוב
        "אוגו השחקן הכי מסוכן שלהם"/ברני ארדוב
        שחקן הפועל באר שבע אליניב ברדה. ברני ארדוב
        גם אליניב ברדה דרוך/ברני ארדוב
        שחקן הפועל באר שבע מוחמד גדיר. ברני ארדוב
        לא זוכה לעדיפות בחוד. מוחמד גדיר/ברני ארדוב

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          3
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully