וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך להליך בוררות: אוראל דגני עשוי לעזוב את הפועל תל אביב

קרע עמוק ביחסים בין המועדון לבלם. האדומים דורשים מדגני להחזיר 170 אלף שקל שקיבל בינואר ושלטענתם הוא לא היה זכאי להם. הצדדים מתבצרים בעמדותיהם, מה שעשוי להוביל לפרידה

צילום: קובי אליהו עריכה: מתן חדד

קרע ביחסים בין הפועל תל אביב לאוראל דגני, שעשוי לבקש לעזוב. בימים האחרונים הבלם קיבל התראה מהפועל תל אביב כי עליו להחזיר למועדון 170 אלף שקל שהועברו לו בטעות. עורך הדין של המועדון, משה בן דת, העביר את מכתב ההתראה לעורך דינו של דגני, רועי רוזן, ולא מן הנמנע שהצדדים יגיעו להליך בוררות.

במכתב מציין עו"ד בן דת כי בינואר, כשהשחקנים חתמו על חוזים חדשים מול הבעלים החדשים, הועברו לדגני 226 אלף שקל בשני תשלומים בגלל שזה הטעה את ההנהלה החדשה. לפיכך, הפועל תל אביב דורשת מהבלם להחזיר לה 170 אלף שקל. עו"ד רוזן השיב למכתב וטען שהסכום שולם לדגני כחלק מזכויותיו על כרטיס השחקן שלו, וכי לכן הדרישה נוגדת את זכויותיו.

כרגע כל צד מתבצר בעמדותיו והגישור נראה רחוק ביותר. אם לא יימצא פתרון בקרוב, נראה שדגני והפועל תל אביב יגיעו להליך בוררות ולא מן הנמנע שמהלך כזה יוביל לפרידה, בלי קשר להחלטת הבורר. אם דגני יחוייב להחזיר 170 אלף שקל, נראה שהוא בכל מקרה יבקש לעזוב.

הפועל תל אביב מסרה היום בתגובה: "לא נדון בתקשורת בענייני חוזים מול שחקנים וחבל שהצד השני או מי מטעמו בוחר לנהוג כך. נציין כי מועדון הפועל תל אביב מחויב לחוזי השחקנים שהופקדו בבקרה לפני הפירוק - ונשארו במועדון. אנו מתכוונים להמשיך להתכונן במרץ לקראת המשימה החשובה העומדת בפנינו".

עוד בנושא:

שון מלכה חתם בהפועל אשקלון
עמית ביטון חתם בהפועל עכו
גילי ורמוט סגר לשנתיים נוספות במכבי חיפה

אוראל דגני הפועל תל אביב על כתפי האוהדים באימון הפתיחה. ברני ארדוב
דגני באימון הפתיחה. דגני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully