וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: הבלם עמית ביטון הושאל מהפועל באר שבע

10.7.2017 / 19:02

הבלם בן ה-20, שירד ליגה בעונה שעברה עם הפועל תל אביב, מצטרף לעולה החדשה. גם הקשר הניגרי ברונו איבה חתם במועדון. החלוץ הברזילאי יאגו סילבה ייבחן בימים הקרובים

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

בלמה של הפועל באר שבע, עמית ביטון, הושאל להפועל עכו. העולה החדשה סימנה את הבלם הצעיר כמועמד המוביל להגיע לקבוצה, ולאחר ששיחות עם אנשי באר שבע כבר נערכו בנושא, וכעת האלופה אישרה שהבלם אכן יעבור.

ביטון בן ה-20 עבר בחודש ינואר האחרון להפועל תל אביב, בה שיחק בהשאלה עד סוף העונה, וכעת הוא מעוניין להמשיך לשחק ולצבור ניסיון נוסף. העובדה שמתן אוחיון יכול לשחק כבלם ככל הנראה גרמה לכך שבאר שבע הסכימה לשחקן לעבור לעכו. ביטון מיוצג על ידי דודו דהאן והעובדה שדהאן, כך לפחות לטענת גורמים המקורבים להנהלת עכו הפך לאיש החזק במועדון, סייעה גם היא להגעתו של הבלם הצעיר.

בעכו השלימו את צירופו של הקשר ברונו איבה. הניגרי בן ה-22 נבחן בתקופה האחרונה במועדון ובצוות המקצועי היו מרוצים מאוד מביצועיו. איבה, שיכול לשחק גם כבלם, שיחק בשנים האחרונות באורגוואי וקבוצתו האחרונה הייתה מונטיביאדו מהליגה הראשונה. בנוסף, בימים הקרובים יחל להיבחן בקבוצה חלוץ ברזילאי בן 22 בשם יאגו סילבה אשר גדל במחלקות הנוער של פלומיננזה.

עוד בנושא:

הקשר הבולגרי בוז'ידאר ואסב חתם בהפועל עכו: "מקווה לכבוש הרבה"
הפועל עכו: שני זרים מאקוודור ואחד מניגריה הגיעו למבחנים
"מבקש לבצע חקירה מקיפה לגבי מעורבותו של דודו דהאן בהפועל עכו"

שחקן הפועל תל אביב, עמית ביטון. יוסי ציפקיס
ימשיך לצבור ניסיון. עמית ביטון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully