וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון השאיר את מנחם במכבי חיפה. מאיר וורמוט סגרו לשנתיים

9.7.2017 / 13:10

המגן השמאלי קיבל הודעה: אתה יוצא למחנה, לוזון בונה עליו כשחקן כנף. שי בן דוד חתם לשלוש שנים. בעקבות ההחלטה: יונתן לוי ויהב גורפינקל לא ימריאו לפולין. המגן הימני שהושאל לאשקלון חזר והאריך חוזה. ורמוט סיכם. הבורר קבע: דוס סנטוס שחקן מכבי חיפה

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

אחרי שערכו שיחה בארבע עיניים במהלכה הוחלט כי המגן ימצא לעצמו קבוצה אחרת, גיא לוזון החליט להשאיר את סאן מנחם במכבי חיפה. השחקן ייצא למחנה האימונים מחר (שני) בפולין, ויהיה חלק מהסגל של מכבי חיפה בעונה הקרובה. גורם במכבי חיפה אישר הלילה: "גיא התלבט מאוד לגבי סאן ובמהלך המחנה נראה היה שלא ימשיך במכבי חיפה. הם ערכו שיחה נוספת, גיא התרשם מאוד מההשקעה שלו באימונים ומהרצון שלו להיות חלק מהקבוצה. סאן יהיה חלק מהסגל שלנו לעונה הקרובה".

מנחם בעצמו הגיב לידיעה ואמר: "היו לא מעט איזכורים בנוגע לעונה הבאה הקשורים אליי. אני אוהב את המועדון ושמח להמשיך לשחק במכבי חיפה".

מנחם, 23, רשם שני שערים וארבעה בישולים בעונה החולפת. בתקופת רנה מולנסטיין הוא שיחק במספר תפקידים – מגן שמאלי, קשר במרכז השדה ושחקן כנף, מה שהפך אותו גם לאחד השחקנים האהובים על הקהל. הקיץ הוא סירב למספר הצעות מליגת העל. בעקבות השיחה האחרונה עם לוזון פנו עירוני קרית שמונה וקבוצה מחו"ל למגן, אך ההחלטה האחרונה משנה את התכניות. המאמן אמור לתרגל במחנה שתי שיטות, אחת מהן מורכבת משלושה בלמים. בשיטה הזאת עומרי בן הרוש יתופקד כבלם ומנחם כמגן שמאלי. "העובדה שאדי (גוטליב) לא הצטרף, רק חיזקה את דעתו של גיא, שהבין שלא ימצא שחקן ישראלי פנוי שמתאים יותר לשיטה הזאת", הסביר גורם בקבוצה.

הבוקר התקבל במשרדי המועדון פסק בוררות שקובע כי אליסון דוס סנטוס הוא ירוק. כזכור, מכבי פתח תקוה טענה כי דוס סנטוס הוא שחקנה ויש לה איתו סיכום שבעל פה. בתום הליך הבוררות, קבע הבורר עו"ד צבי רויזן: "אני מורה להתאחדות לכדורגל לבטל הרישום שחקן אליסון דוס סנטוס כשחקן מכבי פתח תקוה ולרשמו כשחקן מכבי חיפה. ככל שיש צורך בדבר אני מורה על מכבי פתח תקוה לשתף פעולה עם השחקן וקבוצת מכבי חיפה לשם שחרור השחקן משורותיה והעברתו לשורות מכבי חיפה".



עוד בנושא

אנתוני וואקמה לא התאמן, שחקנים בהפועל באר שבע: "הוא רוצה לעזוב"
מכבי תל אביב: כריסטיאן באטוקיו מתקרב, עשוי לנחות בשבוע הקרוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזר הביתה. רז מאיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בוגר מחלקת הנוער, שי בן דוד, חתם היום במשרדי המועדון על חוזה לשלוש שנים עם אופציה לשנתיים נוספות. המגן, שיחגוג בעוד 10 ימים את יום הולדתו ה-20, שותף ב-19 משחקים במדי הקבוצה, ואמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אני גאה ומתרגש להמשיך ולשחק בבית שלי, תודה על האמון של המערכת. מצפה לי עבודה קשה ואעשה הכל להצלחת המועדון".

עוד שחקן שילבש ירוק בעונה הבאה הוא רז מאיר. השחקן הצעיר שלבש את מדי הפועל אשקלון בעונה החולפת והספיק לשחק כמושאל גם בבני יהודה, הוחזר על ידי גיא לוזון שעשוי להציב אותו בעמדת המגן. מאיר אמר לאתר הרשמי: "כיף גדול לשוב למכבי חיפה. השנתיים בהן שחקתי הוסיפו לי ניסיון וביטחון, מקווה להמשיך ולהשתפר ולעזור בקבוצה במשימות שלה". מאיר ייצא כמובן עם הקבוצה למחנה האימונים בפולין.

הקבוצה פרסמה את הסגל שיוצא למחנה האימונים. בעקבות ההחלטה לגבי סאן מנחם, יונתן לוי ויהב גורפינקל לא ייצאו למחנה, שי בן דוד כן ימריא. מאבוקה שלא נכלל ברשימה יצטרף בסופו של דבר כשההודעה תצא במהלך היום, לאחר החתימה הרשמי. גם מוחמד אבו פאני הצעיר בפנים וכך גם שון ויסמן, שלא ברור האם יישאר לאחריו. הסגל המלא:

שוערים: עומרי גלזר, אוהד לויטה, גיל אופק.

הגנה: עומרי בן הרוש, דקל קינן, אליסון דוס סנטוס, גארי קגלמאכר, שי בן דוד, סאן מנחם, רז מאיר.

קישור: נטע לביא, איתן וולבלום, מוחמד אבו פאני, גל אלברמן, עמית זנטי, רועי קהת, גילי ורמוט, גיורגי קוסטדינוב.

התקפה: ניקיטה רוקאביצה, מוחמד עוואד, אלירן עטר, עומרי דמארי, שון וייסמן, אופיר מזרחי.

לקראת ההמראה מחר, המאמן גיא לוזון אמר לאתר הרשמי: "אני חושב שהשחקנים עובדים בצורה מאוד רצינית, קשובים, באים ובאמת נותנים את כל כולם בכל אימון, מרוכזים מאוד, עובדים קשה מאוד ועם זאת עובדים עם חיוך שזה דבר חשוב." סיפר "המאמן. "זה שלב בשנה שבו כולם מרוצים. אבל אני יכול להגיד לך שבאמת הם עובדים יפה. וזאת הדרך היחידה כדי להגיע להצלחה". בנוגע לרכש לעונה הקרובה, השיב המאמן: "אנחנו שואפים להתחזק בעוד שני שחקנים בחלק הקדמי".

המאמן סיכם את הראיון והתייחס למחנה האימונים הקרוב: "השאיפה היא קודם כל שיהיה לנו את מירב הסגל עד המחנה. צריך להבין שהדברים לא תלויים רק בנו, יש גם שחקנים שמחכים להצעות, ויש קבוצות שעדיין מקשות. אם זה היה תלוי רק בנו אז כבר מזמן כל הסגל היה כאן. אנחנו נערוך במחנה גם אימונים שהעבודה בהם תהיה יותר על הפן הטקטי וכל מה שקשור לכדורגל. איך נשחק, מתי נשחק, בהגנה, בהתקפה ועם מי".

"מחנה אימונים יכלול גם שלושה משחקי אימון. מחנה האימונים לא כולל רק את הצד המקצועי יש לנו גם את הצד החברתי שגם נעבוד על גיבוש החבר'ה ונהפוך אותם לקבוצה מה שטיפה לקה בחסר בשנה שעברה".

עוד באותו נושא

לא רק מכבי חיפה: ?אל פייסלי הגישה הצעה כספית לאנטון פאליץ??

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה סאן מנחם. יוסי ציפקיס
הרשים את לוזון. סאן מנחם/יוסי ציפקיס

בנושא אחר: במכבי חיפה אישרו את הידיעה בוואלה! ספורט בנוגע למכירת אובונג אקפאי. השחקן יעבור לזלין הצ'כית והמועדון ירוויח כ-210 אלף יורו על העסקה. בכך, חיפה מוכרת שחקן שני הקיץ, אחרי שובל גוזלן שנמכר לקרית שמונה תמורת כ-800 אלף שקל. ומה עם רכש? אחרי צירופו של מגן קמרון ארנסט מאבוקה, לוזון רצה לצרף עוד קשר וחלוץ, כשייתכן שיגיע שחקן להתרשמות במחנה. אחד השמות שעלה הוא של שחקן דינמו בוקרשט, אנטון פאליץ' הקרואטי, שלפי דיווחים ברומניה ישחק באחת משלוש קבוצות: אל פייסלי מערב הסעודית שמוכנה לשלם לו שכר של 350 אלף יורו לעונה, מכבי חיפה וקבוצה מטורקיה ששמה לא הוזכר.

לגבי מאור בוזגלו, אם הוא יסכים להפחית משמעותית בדרישותיו מכבי חיפה תשלם לו את השכר הגבוה ביותר לשחקן ישראלי, כ-450 אלף יורו, מה שצפוי להגדיל משמעותית גם את קצב מכירת המנויים. במועדון לא מתכוונים להחתים את השחקן בכל מחיר והבהירו כי הפערים עדיין גדולים. מלבד בוזגלו, לוזון רוצה לצרף עוד שני שחקנים ובכך לסגור את הסגל לעונה הבאה.

מי שלא ימריאו למחנה הם אלון תורג'מן (מבוקש בבית"ר), שחר הירש (בהפועל עכו והפועל תל אביב), איסמעיל ריאן (בבני סכנין) וארבעת הזרים ששוחררו – מארק ואליינטה (סגר בא.א.ק אתונה, ממתין לסיכום עם מכבי חיפה), הולמאר איולפסון (חיפה לא קיבלה הצעה רשמית עבורו ומנסה להשאילו), קמיל ואצק (עשוי לעבור לפולין) ופיטים עזמי (מחזיק בהצעה מנורבגיה).

עניין נוסף: בשבוע שעבר פרסמנו כי הקשר גילי ורמוט סיכם עקרונית לשנתיים, כשבחוזה שלו תופיע התניה לגבי מספר משחקנים מינימלי. כלומר, חוזהו של השחקן יהיה תקף במקרה שבו ישותף ברוב המשחקים של הקבוצה בעונה הקרובה. הבוקר הודיעה חיפה כי הקשר אכן סיכם לשנתיים. "במועדון מרוצים מאוד מהשתלבותו של ורמוט על הדשא ובחדר ההלבשה", נמסר מהמועדון. לורמוט 53 הופעות בירוק בהן כבש 9 שערים והיה שותף לזכייה בגביע המדינה. בחלק מההופעות אף ענד את סרט הקפטן. ורמוט: "שמח מאוד להמשיך במכבי חיפה. נעשה הכל שהמועדון יצליח באתגרים שעומדים לפנינו".

במועדון הוציאו הבוקר הודעה לגבי מכירת המנויים. בהודעה נכתב: "מאז פתיחת המכירה כ-6,200 מנויים נמכרו. כ-7 אחוז יותר מהתקופה המקבילה אשתקד. במועדון מרוצים מאוד מקצב המכירה. לחידוש המנויים, נותרו כעשרה ימים שלאחריהם המכירה תפתח לכלל האוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully