וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לפשרה: ורמוט יחתום לשנתיים במכבי חיפה, בכפוף למספר ההופעות

3.7.2017 / 7:50

הצדדים נפגשו פעם נוספת, הפתרון: חוזה לשנתיים, שייכנס לתוקף בכפוף למספר ההופעות והדקות העונה. הערכה: יחתום עד המחנה. מנחם סירב להצעה מאשקלון, מדיניות השאלות חדשה של צעירים

האתר הרשמי של מכבי חיפה

גילי ורמוט ומכבי חיפה בדרך להשגת פשרה בנוגע להארכת חוזהו במועדון. אחרי מספר שבועות של נתק, הצדדים שוחחו פעם נוספת בניסיון למצוא פתרון לפערים בין הצדדים ומעוניינים ליצור הסכם עד היציאה למחנה האימונים בפולין בעוד שבוע. כזכור, בעוד שבמועדון הציעו חוזה חדש לעונה עם אופציה לעונה נוספת, ורמוט דרש חוזה לשנתיים. כעת נראה כי הצדדים בדרך לפשרה: ורמוט יחתום על חוזה לשנתיים, כשהחוזה לעונה הבאה יהיה תלוי במספר ההופעות שלו בקבוצה וכן בכמות דקות מינימלית לכל הופעה. כעת מנהלים הצדדים משא ומתן לגבי מספר ההופעות. ורמוט, שיהיה בחודש הבא בן 32, רשם 32 הופעות בעונה שעברה, 29 מתוכן בהרכב. הוא כבש שישה שערים ונחשב לאחת מנקודות האור הבודדות בקבוצה. המטרה של גיא לוזון היא להרחיב את סגל שחקני הקישור שלו בעונה הבאה, ולהגביר את התחרות, אולם הוא עדיין בונה על ורמוט כשחקן הרכב.

ארבעת הזרים ששוחררו מהקבוצה - הולמאר אייולפסון, מארק ואליינטה, קמיל ואצק ופיטים עזמי, התבקשו להגיע היום (שני) לכפר גלים בשעות הצהריים לצורך אימון בחדר הכושר. במועדון הודיעו להם כי אימונים בשעות הצהריים ייערכו רק בחדר הכושר, ואילו אימונים רגילים יתבצעו בשעות הבוקר המוקדמות על מנת להימנע מעומס חום במהלך האימון. אלון תורג'מן יצטרף אליהם, בעוד שאיסמעיל ריאן עדיין לא אישר את הגעתו. אתמול טען פרקליטו, עו"ד רועי רוזן, כי השחקן לא קיבל זימון לאימון. בחיפה חשפו את ההודעה שנשלחה אליו, אולם השחקן עצמו טוען כי לא הבחין בה.

בנוגע לואליינטה, השחקן סיכם בא.א.ק אתונה ודורש שחרור תמורת פיצוי, בעוד שבמועדון מעדיפים שיעזוב ללא פיצוי. השחקן עצמו לוחץ לבצע את העסקה מתוך חשש שההצעה תפוג בקרוב. בסביבתו של איולפסון אמרו אתמול: "לשחקן יש מספר הצעות מאזור סקנדינביה. אנחנו מנסים למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבורו ועבור מכבי חיפה". במועדון היו מעדיפים למכור את הבלם, אך כרגע אין הצעות שיכולות להחזיר חלק ניכר מההשקעה בו ולכן המטרה היא להשאילו ולמצוא פתרון לעניין בתום העונה.

עוד בנושא

בלוג הקיץ על אי האמון של המאמנים בבלמים הישראלים
ריאן טוען: לא זומנים לאימונים על זרים. חיפה: הוא קיבל הודעה
בגלל טעויות העבר: חוזי הזרים בהפועל חיפה מבוססים על נקודות

שחקן מכבי חיפה גילי ורמוט. יוסי ציפקיס
עדיין בונים עליו כשחקן הרכב. גילי ורמוט/יוסי ציפקיס

ומה לגבי שחקני רכש? במועדון רוצים מגן ימני וחלוץ. לאחרונה החלה בדיקה בנוגע לשני שחקנים - מגן אלקורקון פדריקו וגה וחלוץ לוגאנו ארמנדו סדיקו. כרגע אין התקדמות עם שניהם. סדיקו ממתין להצעה טובה יותר ובסביבתו סיפרו אתמול כי "ההתעניינות ממכבי חיפה היא בגדר דיבורים כרגע". אופציית אדי גוטליב עדיין קיימת במידה ומחירו יופחת. מחר (שלישי) תארח הקבוצה למבחן ראשון העונה את הפועל אשקלון. אתמול ערכה הקבוצה אימון בחוף הים, שהתמקד בעיקר בכושר גופני.

סאן מנחם, שנפגש עם המאמן גיא לוזון ושמע כי הוא לא בתוכניות, סירב אתמול להצעה מהפועל אשקלון בטענה שהוא מחזיק בהצעה מקבוצת צמרת. קריית שמונה כבר התעניינה בשחקן. גם אלון תורג'מן ויניב בריק יעזבו. המגן הימני רז מאיר ממשיך להתאמן עם הקבוצה ויישאר בסגל.

אתמול, אגב, נערכה בתל אביב פגישה בין קברניטי המועדון. נשיא המועדון יעקב שחר וסגנו עוזי מור נכחו בה, וכן המאמן גיא לוזון. הם דנו בנושא החיזוק, כשהמאמן הבהיר שהוא מעוניין לצרף עד המחנה מגן ימני וחלוץ. בהמשך לוזון יצרף גם שחקן כנף.

עוד באותו נושא

חור בהגנה: בלוג הקיץ על מצבו העגום של הבלם הישראלי

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה מארק ואליינטה, הולמר אוילפסון. יוסי ציפקיס
בקרוב יעזבו? איולפסון ו-ואליינטה/יוסי ציפקיס

מכבי חיפה פרסמה היום הודעה על מדיניות השאלה חדשה של שחקנים צעירים: ככל שהשחקנים שלה יקבלו יותר דקות משחק בקבוצות הקולטות, כך אלו יצטרכו לשלם פחות. בהודעה של הירוקים נכתב: "במסגרת החוזים שיחתמו עם השחקנים יקבע סכום השאלה כשככל שהשחקן ישחק יותר - כך הסכום יקוזז, מתוך כוונה ושאיפה שהשחקנים יזכו לדקות משחק ככל שניתן. אגב, הבלם עאיד חבשי - הושאל לקבוצת בני יהודה במתכונת אותה יוזמה".

בהודעה נכתב גם: "מודל זה נולד מאחר ויוזמת ליגת המילואים בו צידד המועדון לא יצאה אל הפועל. מלקחי העבר, שחקנים הושאלו לקבוצות עם הבטחה שישחקו אך בפועל וללא מעט מקרים שחקנים זכו ללא דקות משחק מספקות. אי לכך, הוחלט לעשות סדר ולהשאיל שחקנים לקבוצות עמן יש לנו קשר ישיר ורציף. קבוצות שיש לנו היכרות והבעת אמון מוחלטת במאמנים שלהם. יצרנו מודל כלכלי מקצועי על פיו לעניין הכספי תהא משמעות בשילוב השחקנים וצבירת ניסיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully