וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: דמיטריוס טרידוול חתם לשלוש עונות

11.7.2017 / 8:16

הפורוורד-סנטר האמריקאי (25, 2.01) ששיחק בשנתיים האחרונות בלאומית יצטרף לקבוצה הדרומית, ועשוי להיות מושאל בעונה הראשונה. אמסלם ייפגש עם קטש כדי לנסות לסכם. רוזפלט מועמד

שחקן גלבוע/גליל דמיטריוס טרידוול מול שחקן עירוני קרית אתא דאליס ג'וינר. אדריאן הרבשטיין
עלה ליגה. טרידוול בלבן/אדריאן הרבשטיין

הפועל אילת ממשיכה לבנות את הקבוצה לקראת העונה הבאה ואמש (שני) החתימה לשלוש שנים את הפורוורד-סנטר האמריקאי דמיטריוס טרידוול (25, 2.01 מטר) ששיחק בשנתיים האחרונות בליגה הלאומית. במסגרת ההסכם תוכל אילת לקבל בשלב מאוחר יותר של הקיץ החלטה האם להשאיל את השחקן בשנתו הראשונה, או להשאירו במועדון.

טרידוול הוא בוגר אוניברסיטת אקרון משנת 2014 שהחל את הקריירה המקצוענית שלו בארגנטינה במדי קבוצת אסטודיאנטס. בעונת 2015/16 הגיע לישראל לגלבוע/גליל בליגה הלאומית והיה מהגורמים הבכירים בעליית הליגה של הקבוצה. בניגוד לחברו לקבוצה ג'ייסון סיגרס, טרידוול לא המשיך עם גלבוע לליגה הבכירה ועבר לשכנה, הפועל עפולה, שם עבר עונה לא פשוטה עם שתי פציעות קשות ביד. ב-17 משחקים בהם שיחק רשם 13.6 נקודות ו-8.4 ריבאונדים למשחק.

יו"ר הפועל אילת מוטי אמסלם ייפגש מחר עם המאמן בעונה שעברה עודד קטש כדי לנסות ולסכם את תנאיו לקראת העונה הבאה. באילת אופטימיים שהפגישה תהיה חיובית וכי יוכלו להתקדם בבניית הסגל. מלבד טרידוול חתומים במועדון אפיק ניסים ומייקל בריסקר, שיושאל בעונה הקרובה לליגה הלאומית. בין המועמדים להצטרף נמצאים תמיר בלאט ואייזיק רוזפלט, שמחזיק בהצעה גם מבני הרצליה. במועדון מקווים לשמור גם על נאור שרון ורפי מנקו שפרצו במהלך העונה שעברה.

עוד בנושא:

דיאנג'לו הריסון ובן אלטיט סיכמו לעונה הבאה בהפועל גליל/גלבוע
רביב לימונד מונה לקפטן הפועל תל אביב: "נרגש"
הפועל חיפה: שרון אברהמי חתם לשנתיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully