וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: דיאנג'לו הריסון ובן אלטיט סיכמו לעונה הבאה

10.7.2017 / 13:13

הגארד (23, 1.93) ששיחק בשנתיים האחרונות באושאק ספורטיף, והסנטר הישראלי (24, 2.08) שפרץ העונה תחת מאיר טפירו באשדוד מצטרפים בסגל של בית הלחמי לסקוורר, שוכמן וקרפלס

דיאנג'לו הריסון. GettyImages
מטורקיה לישראל? הריסון/GettyImages

הפועל גלבוע/גליל הגיעה לסיכום עם הגארד האמריקאי ד'אנג'לו הריסון והסנטר הישראלי בן אלטיט לעונה הבאה. השניים מצטרפים לסגל של אריאל בית הלחמי ועוזרו החדש גיא קפלן, שכולל עד עכשיו את הקפטן חואקין שוכמן, הרכז יחזקאל סקוורר והפורוורד טל קרפלס. בגלבוע מנהלים מגעים גם להמשך דרכו של זיו בן צבי לעונה שנייה, במה שיסגור עבורם את הסגל הישראלי. כמו כן שומרים בגלבוע על קשר עם הגארד ג'ייסון סיגרס, שייתכן שיישאר לעונה שלישית במועדון.

הריסון (23, 1.93) הוא בוגר אוניברסיטת סנט ג'ון משנת 2015, שמחזיק בשיא השלשות של המכללה בגל הזמנים. בעונתו האחרונה במכללה רשם 17.5 נקודות, 5.5 ריבאונדים ו-1.9 אסיסטים למשחק, כשהוא קולע 2 שלשות למשחק ב-37 אחוזים. לאחר שסיים את המכללות חתם באושאק ספורטיף הטורקית בה שיחק במשך שנתיים ושיתף פעולה בתחילת העונה שעברה עם מארק ליונס ודריל מונרו, שזכו באליפות בישראל עם מכבי ראשון לציון. בעונה שעברה רשם הריסון 13 נקודות ו-3.8 ריבאונדים למשחק בליגה הטורקית.

אלטיט (24, 2.08) גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב לפני שיצא לשנה אחת למכללות לאוניברסיטת בראיינט. הוא חזר לישראל בעונת 2012/13 וחתם בבני הרצליה אך לא פרץ. לאחר מכן חזר למכבי תל אביב ובמשך שנתיים מיעט לשחק. בעונת 2015/16 קיבל קצת יותר הזדמנויות במכבי קרית גת ורשם 4.2 נקודות ו-2 ריבאונדים למשחק והעונה השתפר תחת מאיר טפירו במכבי אשדוד/באר טוביה עם 6.2 נקודות ו-3.9 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully