וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: שרון אברהמי חתם לשנתיים

28.6.2017 / 18:42

מאמן נבחרת הנוער של ישראל חתם בקבוצת האוהדים מהליגה הלאומית: "נרגש להצטרף למועדון גדול ומפואר שהציב לעצמו מטרות לחזור לקדמת הבמה של הכדורסל הישראלי"

שרון אברהמי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"קורא לכולם להצטרף לעמותת האוהדים". שרון אברהמי/ברני ארדוב

הפועל חיפה מהליגה הלאומית הודיעה היום (רביעי) על מינויו של שרון אברהמי למאמן הקבוצה לשנתיים הקרובות. בחיפה ישבו עם לא מעט מאמנים במהלך הפגרה, כשאברהמי היה מועמד מוביל לאורך כל הדרך, כשגם לו היו הצעות מקבוצות נוספות, ולבסוף הוחלט על השידוך. הפועל חיפה עלתה בעונה שעברה מהליגה הארצית, והיא עובדת במתכונת של עמותת אוהדים ומשחקת בהיכל רוממה.

"אני נרגש להצטרף למועדון גדול ומפואר שבשנים האחרונות קם מחדש והציב לעצמו מטרות לחזור לקדמת הבמה של הכדורסל הישראלי", אמר אברהמי, מאמן נבחרת הנוער של ישראל, לאחר החתימה, "אנחנו נבנה העונה קבוצה צעירה ולוחמת, ומצפה לראות את רוממה שוב אדומה. אני קורא לכולם להצטרף לעמותת האוהדים, וביחד תהיה לנו עונה מרגשת". מנכ"ל המועדון רון פלדהיים הוסיף: "זה רגע משמעותי מבחינת מועדון הפועל חיפה שרוצה לחזור לצמרת הכדורסל, ויחד עם החיבור לשרון אברהמי, המאמן הבכיר בליגה הלאומית, אין לי ספק שנקצור את הפירות בעתיד הקרוב".

אברהמי היה נחשב לאחד המאמנים המובילים בליגה הלאומית בשנים האחרונות, ובעונת 2015/16 מונה לעוזר מאמן בהפועל תל אביב בליגת העל. אחרי ארבעה מחזורים פוטר עודד קטש, ואברהמי, שאימן את האדומים מהמרכז בליגה הארצית והלאומית, קיבל את המושכות. הוא הוביל את הקבוצה למשחק החמישי ברבע גמר הפלייאוף נגד הפועל ירושלים, אך לא הצליח להגיע לפיינל פור, והעונה פוטר אחרי 12 משחקים.

עוד בנושא:

מכבי חיפה: סטורם וורן מועמד להצטרף
עירוני נהריה: דנזל ליוינגסטון סיכם לעונה הבאה
מכבי ראשון לציון: צ'ייס סיימון מועמד להצטרף
בני הרצליה: הגארד היהודי-אמריקאי, סם סינגר, חתם לשלוש שנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully