וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'פוקס' חידשה את החסות למכבי תל אביב, תשלם 1.2 מיליון דולר לעונה

10.7.2017 / 15:25

הצהובים וחברת האופנה הודיעו על המשך שיתוף הפעולה, על פי ההערכות יופחת סכום האימוץ ב-20 אחוזים לעומת השנתיים הקודמות. הצדדים כבר נערכו לפרידה, והמועדון היה במגעים עם חברות נוספות. במכבי אומרים: "העדפנו להישאר עם אותה חברה לטווח ארוך"

ברני ארדוב

לאחר שמכבי תל אביב ורשת האופנה 'פוקס' כבר נערכו לפרידה, והצהובים היו במגעים עם מספר חברות נוספות, הצדדים הודיעו היום (שני) על המשך שיתוף הפעולה. על פי ההערכות 'פוקס' תשלם 1.2 מיליון דולר לעונה עבור הסכם האימוץ, כאשר מדובר בירידה של 20 אחוזים לעומת הסכום ששילמה בשנתיים האחרונות.

מדובר בהסכם מדורג: אם מכבי תגיע להישגים על המגרש, יגדל הסכום אותו תקבל והוא עשוי אף להשתוות לזה שקיבלה קודם לכן. בשבועות האחרונים ניהלה מכבי מגעים עם חברות נוספות בנוגע לאופציית הספונסרשיפ, בהן מסעדת 'מוזס', וחברת הסלולר 'וואווי', אבל גורם במועדון אמר כי "העדפנו להישאר עם 'פוקס' בין היתר בגלל האפשרות להישאר עם אותה חברה מאמצת לטווח ארוך".

במסגרת ההסכם 'פוקס' תמשיך להיות המאמצת הראשית של הקבוצה, והלוגו שלה ימשיך להופיע על חולצות השחקנים. "אנו שמחים על המשך השותפות עם החברה הישראלית המובילה 'פוקס' ומודים לה ולעומדים בראשה, האחים הראל ואסי ויזל, על הבעת האמון במועדון שלנו", אמר יושב ראש מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, "אנו יוצאים לדרך חדשה, לקראת עונה מרתקת ועתיד בהיר וטוב יותר, ומצפים להמשך שיתוף פעולה פורה עם החברה, שהיא שותפה אמיתית לדרך שלנו והרבה מעבר לנותנת חסות".

עוד בנושא

המטרה הבאה של מכבי תל אביב: הקבוצה בעקבות קית' לנגפורד
קרם דה לה כרם: דרכו המיוחדת של כרם משעור למכבי תל אביב
ESPN: "בקרוב כולם ב-NBA יתהו למה לעזאזל החליטו לוותר על עומרי כספי"

חולצות מכבי תל אביב עם חסות של פוקס. מכבי תל אביב, אתר רשמי
חולצות מכבי תל אביב עם חסות של פוקס/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מנכ"ל 'פוקס' ישראל, אסי ויזל, אמר: "אנו גאים להמשיך את שיתוף הפעולה עם מכבי תל אביב, מועדון הספורט הגדול בישראל ומהמובילים באירופה. אנו מתחילים את שנתנו השלישית ביחד וגם בהסכם זה שמנו דגש על ההמשכיות. מבחינתנו זוהי שותפות אמיתית, אמיצה וארוכת טווח. אנו מביעים אמון שלם ומוחלט במכבי תל אביב, בבעלים ובהנהלה שלה, וקוראים גם לקהל האוהדים לתמוך בקבוצה, להגיע למשחקים ולעודד את מכבי תל אביב במסגרת משחקיה ביורוליג ובליגה הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully