וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קית' לנגפורד שוחרר מקאזאן. דיווח: פאו, ולנסיה ומכבי תל אביב בעקבותיו

הגארד בן ה-33 מרגיש מיצוי בקבוצה הרוסית למרות שהוא חתום לעונה נוספת ואמור להרוויח כ-1.8 מיליון דולר. שלל קבוצות אירופיות מעוניינות בו. בורוסיס עזב את פנאתינייקוס וחתם בסין

צילום: אבי כהן, עריכה: ורד לידני

היכן קית' לנגפורד ישחק בעונה הבאה? הסקורר המחונן יעזוב את קאזאן אחרי שלוש שנים למרות שהוא חתום לעונה נוספת, ונראה שיש עליו לא מעט קופצות. אחת מהן, על פי "יורוהופס", היא מכבי תל אביב, שתיאבק על שירותיו עם פנאתינייקוס, ולנסיה ועוד קבוצות סיניות.

לנגפורד, כאמור, חתום לעונה נוספת בקאזאן תמורת סכום המוערך בכ-1.8 מיליון דולר, אולם הוא מעוניין לבדוק אופציות אחרות בשוק אחרי שעל פי דיווחים "הגיע למיצוי" בקבוצה הרוסית. על אף גילו המתקדם יחסית (33), לנגפורד סיים את אחת העונות הטובות בקריירה שלו, כשהוא רושם ביורוליג שיאים אישיים של 21.8 נקודות (מלך הסלים של המפעל) ו-3.7 אסיסטים למשחק.

עוד בנושא
קרם דה לה כרם: דרכו המיוחדת של כרם משעור למכבי תל אביב
"בקרוב כולם ב-NBA יתהו למה לעזאזל החליטו לוותר על עומרי כספי"
רביב לימונד מונה לקפטן הפועל תל אביב: "נרגש"

שחקן קאזאן קית' לנגפורד מול שחקני מכבי תל אביב ויקטור ראד, דווין סמית'. יוסי ציפקיס
יחזור להיכל? לנגפורד/יוסי ציפקיס

ללנגפורד יש עבר עשיר ביורוליג, כולל קדנציה קצרה במכבי תל אביב בעונת 2011/12 במהלכה זכה עם הצהובים בארבעה התארים: אליפות ישראל, גביע ישראלי, גביע ווינר ואליפות הליגה האדריאטית. לנגפורד היה במגעים עם הצהובים להארכת חוזהו, אולם לבסוף חתם לשנתיים בארמני מילאנו. יש לציין כי טייריס רייס כבר סיכם עקרונית בקבוצה, אלא שברצלונה מערימה קשיים על שחרורו. אם יחתום, קשה להאמין שגם לנגפורד יצורף.

*יאניס בורוסיס (33, 2.15) עזב את פנאתינייקוס וחתם רשמית בקבוצת ז'ג'יאנג גואנגשה מהליגה הסינית. הסנטר הוותיק החזיק בחוזה לעונה נוספת בשורות אלופת יוון אך שני הצדדים החליטו שלא להיפרד ובורוסיס ימשיך את הקריירה שלו בסין.

*אתר "יורוהופס" מדווח כי צסק"א מוסקבה עומדת לצרף לשורותיה את אות'לו האנטר (31, 2.03) ששיחק בעונה האחרונה בריאל מדריד. שחקן הפנים העמיד במדי הבלאנקוס ממוצעים של 7.6 נקודות ו-4.5 ריבאונדים ביורוליג.

עוד באותו נושא

קרם דה לה כרם: דרכו המיוחדת של כרם משעור למכבי תל אביב

לכתבה המלאה
יואניס בורוסיס פנאתינייקוס מול אקפה אודו פנרבחצ'ה. GettyImages
החזיק בחוזה לעוד עונה ביוון. בורוסיס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully