וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 10.7: תאו הרננדז חתם בריאל מדריד, יונייטד תגנוב את בקאיוקו?

המגן שהגיע מאתלטיקו חתם ל-6 שנים. אחרי שהקדימו את הבלוז במירוץ אחר לוקאקו, באנגליה טוענים שהשדים האדומים הציעו יותר מצ'לסי על כוכב מונאקו. כל ההעברות והשמועות מהעולם

אתר רשמי

בווידאו: אלכסנדר לקאזט, הרכש הנוצץ של ארסנל

העברות

* רומלו לוקאקו חתם רשמית לחמש שנים במנצ'סטר יונייטד, שרכשה אותו מאברטון תמורת 75 מיליון ליש"ט. לידיעה המלאה

* ריאל מדריד השלימה את רכישתו של המגן הצרפתי תאו הרננדז. הצרפתי בן ה-19 חתם על חוזה ל-6 שנים וקבוצתו הקודמת, אתלטיקו מדריד, תקבל עליו סכום של כ-24 מיליון יורו.

* ליון החתימה את המגן הימני של אייאקס קני טטה תמורת 3 מיליון יורו. ההולנדי בן ה-21, ששיחק בכל הנבחרות הצעירות של הולנד וכעת גם בנבחרת הבוגרת, עורר עניין גם ביובנטוס, אינטר וקריסטל פאלאס, ויעזוב את קבוצתו אחרי 12 שנים באקדמיה.

* ראן הצרפתית השלימה את רכישת ברנדון, החלוץ בן ה-22 של מאיורקה, שירד עם קבוצתו ליגה, וחתם לשלוש שנים בקבוצה הצרפתית.

* הבלם הארגנטינאי ניקולאס ספולי (34) סיים את חוזהו בקייבו אחרי שנתיים ועבר בהעברה חופשית לגנואה, שתהיה קבוצתו החמישית באיטליה.

* דוידה פראוני, הקשר בן ה-25 ששיחק בכל הנבחרות הצעירות של איטליה וסיים את חוזהו באודינזה, חתם לשלוש שנים בקרוטונה.

* אולימפיאקוס שילמה 2.4 מיליון יורו ללגיה ורשה כדי לרכוש את הקשר הבלגי ואדיס אוג'יג'ה-אופואה (26) שחתם לשלוש שנים.

* הקבוצות הטורקיות ממשיכות לקחת שחקנים מהליגה הצרפתית, והפעם ייני מלטיאספור החתימה לשלוש שנים את איסיאר דיה, חלוצה בן ה-30 של נאנסי שהגיע בהעברה חופשית.

* סביליה הודיעה על החתמתו של הקשר האגנטינאי, גידו פיסארו, עד 2021. פיסארו בן ה-27 שיחק מאז 2013 בטיגרס המקסיקנית, ורשם את הופעתו הראשונה והיחידה עד כה במדי האלביסלסטה במרץ האחרון.

* רכש כפול לטולוז: צמד החלוצים יאיא סאנוגו וקורנטין ג'ין חתמו בקבוצה.

* החלוץ הברזילאי נילמאר (32) חתם בסאנטוס על חוזה עד דצמבר 2018.

עוד בנושא:

צ'לסי רכשה את אנטוניו רודיגר מרומא תמורת 34 מיליון ליש"ט
מהשדים הגדולים בהיסטוריה: מורשתו של ויין רוני במנצ'סטר יונייטד
ויין רוני חתם באברטון, מאמנו רונאלדו קומאן: "הוא היה נואש לחזור"

שמועות

* לאחר שגנבה לצ'לסי את רומלו לוקאקו, ב"דיילי מייל" טוענים שמנצ'סטר יונייטד הציעה יותר מהבלוז גם על טימואה בקאיוקו ממונאקו - 40 מיליון ליש"ט לעומת 37 מיליון של האלופה.

* על פי "אס" הספרדי, כחלק מניסיונות הריכוך של פלורנטינו פרס, הוא יבטיח את מינויו של כריסטיאנו רונאלדו לקפטן השלישי של ריאל מדריד, אחרי סרחיו ראמוס ומרסלו, מה ש"יעניק לו יותר כוח בקבלת ההחלטות ויאפשר לו להיפגש בקביעות עם הנשיא כדי לדון בעניינים הנוגעים לקבוצה". כזכור, הכוכב הפורטוגלי הביע בחודש שעבר את רצונו לעזוב את אלופת אירופה.

* נציגיו של חאמס רודריגס פנו לליברפול כדי שתרכוש אותו מריאל מדריד, אבל המייטי רדס לא מוכנים לשלם 66 מיליון ליש"ט על הקשר הקולומביאני.

* העיתונאי הקולומביאני הבכיר חאבייר הרננדס בונט מכחיש את האפשרות שהועלתה בימים האחרונים לפיה חאמס רודריגס עשוי להישאר בריאל מדריד: "חאמס לא יישאר, וכעת הוא קרוב יותר לבאיירן מינכן מאשר לפריס סן ז'רמן". גם מנ' יונייטד עדיין בתמונה.

* באנגליה טוענים: צ'לסי הודיעה לאתלטיקו מדריד כי היא דורשת 68 מיליון יורו על דייגו קוסטה, מה שעשוי להפוך אותו להעברה היקרה בתולדות הקולצ'ונרוס.

* "אס" טוען: "צ'לסי תציע לריאל מדריד 80 מיליון יורו על אלברו מוראטה", ומזכירים שאנטוניו קונטה העריך אותו עוד בימיו ביובנטוס.

* עוד מדווח "אס": דני סבאיוס יהפוך היום באופן רשמי לשחקן ריאל מדריד, אחרי שאתמול בלילה נחת במדריד. הוא יעבור בדיקות רפואיות ויחתום לשש שנים בשורות אלופת אירופה. הוא יצטרף לריאל ב-21 ביולי (כמו כל שאר השחקנים מהנבחרת הצעירה של ספרד). תאו הרננדז עבר היום את הבדיקות הרפואיות, ויוצג הערב.

* "ספורט" הקטלאני: "ברצלונה תגיש היום הצעה אחרונה על פאוליניו". אחרי שהצעה על 20 מיליון יורו נדחתה על ידי הסינים, בארסה תגיש הצעה שנייה לגוואנגז'ו (ואחרונה) על סך 25 מיליון יורו, ועוד 2 מיליון על בונוסים שונים.

* בשער של "מונדו דפורטיבו" מצטטים בתקווה את הידיעה מ"ל'אקיפ": "ברצלונה לא מוותרת על האפשרות לצרף את מרקו וראטי, פריס סן ז'רמן פתוחה למעבר אם תקבל הצעה משופרת, בין 70 ל-100 מיליון יורו".

* "מירור" טוען שארסנל תגיש הצעה שלישית למונאקו על החלוץ תומא למאר, 21, אחרי שהצעות על 30 ו-40 מיליון ליש"ט נדחו.

* מאמן אינטר לוצ'יאנו ספאלטי טוען שישוחח עם איבן פריסיץ', שקיבל הצעות ממנצ'סטר יונייטד: "אני אקשיב לו, נבין את הרצונות שלו".

* רומלו לוקאקו, שחתם במנצ'סטר יונייטד, נפרד מאוהדי אברטון: "תודה על כל התמיכה שקיבלתי בארבע השנים שלנו ביחד, זה היה כבוד לשחק עבורכם ומולכם".

* "סאן" טוען: "ארסנל מוכנה לשחרר את אלכסיס סאנצ'ס למנצ'סטר סיטי, אבל רק תמורת 80 מיליון ליש"ט".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עבר את הבדיקות. תיאו הרננדס בריאל/מערכת וואלה!, צילום מסך
קוסטאס מנולאס שחקן רומא. GettyImages
ספרד במקום רוסיה? קוסטאס מנולאס/GettyImages

* באיטליה טוענים: רומא קרובה לסיכום עם בלם שאלקה מתיה נסטאסיץ', שתשלם עליו 12 מיליון יורו. עוד נטען: רומא פנתה למנצ'סטר יונייטד בניסיון לשאול את החלוץ הצרפתי אנתוני מרסיאל.

* ההחתמה הראשונה של פרנק דה בור: קריסטל פאלאס צפויה לצרף רובן לופטוס צ'יק, הקשר בן ה-21 של צ'לסי, שעל אף ההערכה אליו בקבוצה בשנה שעברה רשם רק 6 הופעות ליגה.

* קוסטאס מנולאס, שביטל את העברתו לזניט, "מבוקש בברצלונה, ריאל מדריד, יובנטוס ואינטר", כך לפחות טוען יואניס אבנגלופולוס, סוכנו של הבלם היווני בן ה-26. רומא מוכנה למכור אותו ב-40 מיליון יורו.

* על פי העיתונאי האיטלקי ג'אנלוקה די מארציו, יובנטוס תנסה להשלים עוד השבוע את עסקאות וויצ'ך שצ'סני (שוער רומא השייך לארסנל), דוגלאס קוסטה (באיירן מינכן) ופדריקו ברנרדסקי (פיורנטינה).

* בורחה ואלרו, הקשר הספרדי שהודיע על פרידה מפיורנטינה, נחת במילאנו לצורך בדיקות רפואיות וחתימה באינטר.

* אינטר גם ממשיכה במאמצים לרכוש את דאלברט, המגן השמאלי בן ה-23 של ניס, שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה. ההצעה הראשונית של האיטלקים עומדת על 20 מיליון יורו, אבל הקבוצה הצרפתית דורשת את סעיף השחרור שהוא 30 מיליון.

* אברטון עברה להתמקד בהחתמת חלוץ שיתפוס את מקומו של רומלו לוקאקו, כשהמועמד המוביל נותר אוליבייה ז'ירו. הצרפתי הבהיר כי ברצונו להישאר בארסנל, אך על פי "סקיי ספורטס" באברטון מעריכים כי יש להם סיכוי של 50 אחוזים לצרפו.

* חואן פויט, בלם הנבחרת הצעירה של ארגנטינה המשחק באסטודיאנס, רוצה לשחק בפרמיירליג וסוכנו צפוי להיפגש השבוע עם טוטנהאם כדי לנסות להשלים את העסקה. גם רומא, אינטר ופריס סן ז'רמן מעוניינות בשחקן בן ה-19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully