וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזק רוזפלט מנהל משא ומתן עם בני הרצליה

9.7.2017 / 23:50

השרונים, שקיבלו פיצוי כספי ממכבי תל אביב על התרת חוזהו של כרם משעור, מעוניינים לחזק את הסגל הישראלי ולהשיב לקדנציה שלישית את שחקן הפנים שמיעט לשחק בהפועל ירושלים בעונה שעברה

אייזיק רוזפלט שחקן הפועל ירושלים. מגד גוזני
יחזור להיות שחקן רוטציה משמעותי בליגת העל? רוזפלט/מגד גוזני

אייזק רוזפלט, שמיעט לשחק בהפועל ירושלים בעונה שעברה, נמצא במשא ומתן עם בני הרצליה. הקבוצה מהשרון, שקיבלה ממכבי תל אביב פיצוי כספי על התרת חוזהו של כרם משעור, מעוניינת לחזק את הסגל הישראלי שלה ולצרף את שחקן הפנים בן ה-32, שכבר רשם שתי קדנציות במועדון.

רוזפלט (2.04 מ') החל את הקריירה שלו בישראל בבני השרון ב-2009. לאחר מכן עבר גם בעירוני רמת גן והפועל לב השרון, ללפני ששב לבני השרון/הרצליה לקדנציה שנייה, בין 2011 ו-2013. משם המשיך לשלוש עונות בהפועל חולון, ובקיץ שעבר חתם בהפועל ירושלים. אלא שבשורות האלופה מצא עצמו מחוץ לרוטציה של סימונה פיאניג'אני והעמיד ממוצעים של 3.7 נקודות ו-2.8 ריבאונדים למשחק.

בני הרצליה כבר צירפה מוקדם יותר הקיץ את דומיניק ארצ'י והמתאזרח סם סינגר שמשחק במדי נבחרת ארצות הברית במכביה, שיצטרפו לטוריאן גרין, חליל קנאסביץ' ואור לאומי שהאריכו את חוזיהם. גם תום מעיין, די ג'יי שארפ ויריב עמירם ימשיכו לעונה נוספת.

עוד בנושא:

הפועל ירושלים: יוגב אוחיון חתם לשלוש שנים
מכבי חיפה: גרגורי ורגאס מתקרב לעונה נוספת
מייקל בריסקר חתם בהפועל אילת לשלוש שנים, צפוי להיות מושאל
מכבי ראשון לציון: עודד ברנדווין חתם לשנתיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully