וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: עודד ברנדווין חתם לשנתיים

9.7.2017 / 12:40

הגארד שהצטרף לקבוצה מעיר היין באמצע העונה שעברה והוביל אותה לפיינל פור, יישאר במועדון. רשם בפלייאוף 8.3 נק' ו-2.8 אס' למשחק. ישלים את הסגל הישראלי לצד חנוכי, בן שימול וזלמנסון

one

מכבי ראשון לציון החתימה היום (ראשון) את הרכז עודד ברנדווין לשנתיים הקרובות. הגארד, שניהל מגעים עם הקבוצה מרגע סיום העונה, הגיע לעיר היין במהלך העונה שעברה, והיה אחד השחקנים המשמעותיים בהגעת הכתומים עד הפיינל פור. במועדון ראו את שיתוף הפעולה בין הצדדים נסגר, ואחרי מגעים בין האלופה לשעבר ובין נציגיו נחתם החוזה החדש.

עוד בנושא:

עודד ברנדווין בריאיון: "לא העריכו אותי מספיק, בסוף כבר לא יהיו שאלות לגביי"

עודד ברנדווין שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
נשאר כתום. ברנדווין/ברני ארדוב

ברנדווין (29, 1.79) גדל במחלקת הנוער של בני השרון ושיחק בקבוצה הבוגרת בעונת 2006/7 לפני שהחל בנדידה בליגה הלאומית. בעונת 2009/10 קיבל הזדמנות נוספת בליגת העל כשחתם בהפועל עפולה, אך לאחר עונה נוספת בליגה השנייה ניצל את הדרכון הפולני שלו ושיחק במשך שלוש עונות בליגה הראשונה בפולין ורשם הצלחה גדולה. בעונת 2014/15 חזר לליגת העל וחתם בגלבוע/גליל איתה ירד ללאומית כשהוא רושם 9.9 נקודות למשחק. בעונה לאחר מכן היה חלק מההצלחה של עירוני נהריה עם 6.8 נקודות למשחק, אך את העונה שעברה פתח ללא קבוצה. פעמיים במהלך העונה חתם על חוזים קצרי תווך בהפועל תל אביב, אך עזב בסוף מבלי להותיר חותם. במרץ הגיע לראשון לציון וב-13 משחקים רשם 6 נקודות ו-2.1 אסיסטים למשחק. בפלייאוף עלה ל-8.3 נקודות ו-2.8 אסיסטים למשחק.

הסגל של שמוליק ברנר לעונה הבאה כולל נכון לעכשיו את ברנדווין לצד הקפטן ניצן חנוכי, הגארד הוותיק אבי בן שימול והסנטר עידן זלמנסון שמשחק בימים אלה בנבחרת העתודה. במועדון עובדים על צירוף שחקנים זרים ועשווים לצרף ישראלי צעיר ומוכשר כדי לסגור את הסגל הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully