וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גרגורי ורגאס מתקרב לעונה נוספת

9.7.2017 / 14:38

סגנית האלופה צפויה להשאיר את הגארד מונצואלה (31, 1.80) שהוביל אותה לגמר וקלע 30 נקודות בהפסד לירושלים. חיפה במגעים עם הגארד היהודי ספנסר וייס שכיכב בפרינסטון אשתקד

one

סגנית האלופה מכבי חיפה עושה מאמצים בימים אלה לבנות את הסגל לקראת העונה הקרובה, ולוואלה! ספורט נודע כי בחיפה מתקרבים לסגור את הרכז גרגורי ורגאס לעונה נוספת. הירוקים הודיעו לורגאס עוד לפני סיום העונה שעברה כי הם מאוד מרוצים מיכולתו וכי ירצו אותו לעונה נוספת, ולאחרונה הצדדים אף נכנסו לדיונים על חוזה לעונה שלישית בכרמל.

ורגאס (31, 1.80) היה שם מוכר בכדורסל בדרום אמריקה בכלל ובונצואלה בפרט עד שהצטרף לירוקים בקיץ 2015 ורשם עונה נהדרת עם 13.9 נקודות, 6.4 אסיסטים ו-4.6 ריבאונדים למשחק. ההצלחה זיכתה אותו בחוזה בנאנסי הצרפתית, אך אחרי מספר חודשים הוא עזב וחזר למכבי חיפה אותה הוביל לגמר סל עם 15.4 נקודות, 6.8 אסיסטים ו-4.8 ריבאונדים למשחק. בגמר נגד ירושלים התפוצץ ורגאס עם 30 נקודות, אך לא עזר לקבוצתו לזכות באליפות.

גרגורי ורגאס שחקן מכבי חיפה (שמאל) מול אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
יישאר בחיפה? ורגאס/ברני ארדוב

שחקן נוסף שנמצא במגעים עם חיפה הוא הגארד היהודי-אמריקאי ספנסר וייס, בוגר מכללת פרינסטון מהשנה החולפת. וייס (22, 1.93) התגלה לישראל לפני ארבע שנים כשזכה בתואר ה-MVP של המכביה, ולפני שנתיים היה חלק מנבחרת העתודה של ישראל בה רשם באליפות אירופה 4.1 נקודות ו-4.4 ריבאונדים למשחק. בשנתיים האחרונות התקדם בצורה משמעותית בפרינסטון כשהשנה הוא נבחר לשחקן השנה באייבי ליג, ואף זכה לאזכור מיוחד באול אמריקן של AP כשרשם 10.6נקודות, 5.4 ריבאונדים ו-4.2 אסיסטים למשחק.

הסגל של חיפה כולל נכון לעכשיו את הקפטן עוז בלייזר, הסנטר הצעיר דניאל קופרברג והפורוורד עמית שמחון שמחזיק בחוזה גם לעונה הבאה, אך הירוקים רוצים להעבירו לקבוצה אחרת. שחקנים נוספים שמועמדים ומנהלים מגעים עם חיפה הם יפתח זיו ודגן יבזורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully