וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד גריפין הוציא את שמו מרשימת המועמדים של ניו יורק ניקס

הג'נרל מנג'ר לשעבר של קליבלנד היה בשיחות עם הניקס לגבי תפקיד ה-GM או הנשיא, אך לא הגיע עם המועדון לסיכום לגבי תפקידו והחליט לוותר. מרקל פולץ הפצוע ייעדר שבוע-שבועיים

הג'נרל מנג'ר של קליבלנד קאבלירס דייויד גריפין. AP
ויתר על התענוג. גריפין/AP

אחרי שנפרדו מפיל ג'קסון, בניו יורק ניקס קיוו לצאת לדרך חדשה והחלו בשיחות עם הג'נרל מנג'ר לשעבר של סגנית האלופה קליבלנד, דייויד גריפין. אלא שהערב (ראשון), על פי מארק ג'יי ספירס מ-ESPN, גריפין הוציא את שמו מרשימת המועמדים של הניקס לתפקיד ה-GM או לתפקיד הנשיא לענייני כדורסל, לאחר שהוא והמועדון לא הצליחו להגיע לסיכום לגבי התפקיד הנכון עבורו.

* פילדלפיה כבר ראתה כיצד זה קורה לה שוב. לאחר הפציעות של בן סימונס וג'ואל אמביד - הראשון כלל לא עלה על פרקט ה-NBA למשחק עונה סדירה, השני שיחק עד כה 31 משחקים בלבד מאז הצטרף לליגה - כבר חשבו בסיקסרס שגם הכוכב הצעיר החדש מרקל פולץ ייעדר לתקופה ארוכה, אך לשמחתם, הוא ישוב תוך שבוע-שבועיים.

הרכז שנבחר ראשון בדראפט האחרון נפצע במהלך משחק ליגת הקיץ מול גולדן סטייט בקרסולו השמאלי ונאלץ לדדות לחר ההלבשה. בבדיקה שערך נקבע כי הוא סובל מנקע, שסיים עבורו את ליגת הקיץ אך לא אמור להשפיע על ההכנות שלו לקראת פתיחת העונה. "אני בסדר, תודה לכל מי שדאג", צייץ פולץ.

עוד בנושא:

משחקי הקץ: הצעד הראשון בדרך להתרסקות של קליבלנד קאבלירס
דמארה קארול עובר לברוקלין
זה שוב קרה להם: מרקל פולץ נפצע ונטש את המשחק של פילדלפיה

מרקל פולץ שחקן פילדלפיה סיקסרס. GettyImages
הכל/GettyImages

* בוסטון ממשיכה לחדש את הסגל והגיעה לסיכום עם הסנטר ארון ביינס על חוזה לעונה אחת תמורת 4.3 מיליון דולר, כך דיווח שאמס שראניה מ"יאהו".

* טורונטו ואינדיאנה השלימו טרייד במסגרתו קורי ג'וזף יישלח לפייסרס, בעוד סי ג'יי מיילס יעשה את הדרך ההפוכה ויחתום לשלוש שנים בראפטורס תמורת 25 מיליון דולר. מיילס (30) העמיד אשתקד ממוצעים של 10.7 נקודות (41 אחוז ל-3) ו-3 ריבאונדים למשחק, ג'וזף (25) תרם 9.3 נקודות, 3 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים לערב במדי טורונטו.

* ניו יורק ורייג'ון רונדו ממשיכים במגעים, אך לא כולם במועדון משוכנעים שהחתמתו של הרכז שנחתך משיקגו היא הדרך הנכונה ללכת בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully