וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמארה קארול עובר לברוקלין, דייויד גריפין בשיחות עם הניקס

הראפטורס חסכו מקום בתקרת השכר כשהעבירו את הפורוורד לנטס תמורת ג'סטין המילטון. ה-GM שפוטר מקליבלנד, צפוי לקבל את התפקיד בניקס. וגם: מדוע ג'ואל אמביד נקנס ב-10,000 דולר?

עריכה: מתן חדד

הפעילות האינטנסיבית בשוק ההעברות של ה-NBA נמשכת ואחת הקבוצות הפעילות היא טורונטו ראפטורס. אחרי שהאריכה את חוזיהם של קייל לאורי וסרג' איבקה, ב-ESPN מדווחים שטורונטו סיכמה עם ברוקלין על העברתו על העברתו של הפורוורד דמארה קארול יחד עם בחירת דראפט בסיבוב הראשון והשני ב-2018. הראפטורס, שמנסים לפנות מקום בתקרת השכר שלהם, יקבלו בתמורה את ג'סטין המילטון וחשוב מכך הם חסכו את משכורתו של קארול, שהיה אמור להרוויח 30 מיליון דולר בשנתיים שנותרו לחוזהו היקר.

עוד בנושא:

ליגת הקיץ: מרקל פולץ נפצע, טריפל דאבל ללונזו בול
הכי יקר בהיסטוריה של ה-NBA: ג'יימס הארדן האריך את חוזהו ביוסטון
עדיין הקבוצה המצחיקה ב-NBA: הניקס לא משתנים גם בלי פיל ג'קסון

הג'נרל מנג'ר של קליבלנד קאבלירס דייויד גריפין. AP
המחליף של פיל ג'קסון? דייויד גריפין/AP

ובינתיים, ניו יורק ניקס ממשיכה לחפש ג'נרל מנג'ר אחרי עזיבתו של פיל ג'קסון ועל פי דיווחים בארה"ב האיש הזה צפוי להיות לא אחר מאשר דייויד גריפין, ה-GM שפוטר בעונה שעברה מקליבלנד סגנית האלופה. רמונה שלבורן מ-ESPN מדווחת שגריפין נפגש במהלך סוף השבוע עם ראשי הניקס והמו"מ בין הצדדים יימשך בימים הקרובים. גריפין צפוי להיפגש בהמשך גם עם הבעלים ג'יימס דולאן. כזכור, אחרי שפיטר את דיוויד בלאט והיה שותף לזכייה באליפות היסטורית, גריפין פוטר לקראת סוף העונה החולפת מהקבוצה שאיבדה את התואר שלה לגולדן סטייט בגמר חד צדדי.

* ג'ואל אמביד הסנטר של פילדלפיה שמקווה להשאיר את הפציעה מאחוריו נקנס ב-10,000 דולר על ידי הנהלת ה-NBA. זאת לאחר שבפוסט אינסטגרם שלו הוא קילל את לוואר בול, אביו של לונזו בול כשסינן fuck LaVar Ball. אמביד ובול החליפו ביניהם עלבונות הדדיים מאז הדראפט האחרון, כאשר אמביד אף צייף לבן סימונס חברו לקבוצה "בבקשה תטביע עליו (לונזו בול) כל כך חזק עד שאביו ירוץ למגרש להציל אותו".

* ג'מאל קרופורד, הגארד ששוחרר מאטלנטה במהלך הטרייד עם הקליפרס, סיכם לשנתיים בשורות מינסוטה טימברוולבס תמורת חוזה של 8.9 מיליון דולרים. קרופורד הוא אחד השחקנים הוותיקים בליגה עם 17 עונות רצופות ב-NBA.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

אמביד לא ממש מתרגש מהקנס שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully