וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר הביתה: ויין רוני חתם לשנתיים באברטון

חלוצה האגדי של מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה לשעבר, עוזב את אולד טראפורד אחרי 13 שנה וחוזר לקבוצה שבה גדל: "המועדון הזה צריך לזכות בתארים ואנחנו עושים צעדים גדולים לכיוןן הזה"

אתר רשמי

ןיין רוני חוזר הביתה: חלוצה האגדי של מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה לשעבר חתם היום (ראשון) כצפוי לשנתיים בשורות אברטון הקבוצה שבה החל את הקריירה שלו. רוני, שזכה בחמש אליפויות עם מנצ'סטר יונייטד, חוזר לגודיסון פארק בהעברה חופשית אחרי 13 עונות במדים האדומים והוא למעשה מחליף את רומלו לוקאקו החלוץ הבלגי שעושה את הדרך ההפוכה.

רוני התראיין לאתר הרשמי של אברטון ואמר: "זה נפלא לחזור הביתה. אני מתרגש. רוצה לפגוש את חבריי לקבוצה, להתחיל להתאמן וכמובן לשחק. המועדון הזה צריך לזכות בתארים, ואנחנו עושים צעדים גדולים לכיוון הזה. אני מצפה למשחק הראשון, הוא יהיה מרגש מאוד. לא חזרתי כי אני אוהד וגדלתי כאן, חזרתי כי אני מרגיש שהמועדון הזה יכול לנוע קדימה ולהיות מצליח ואני רוצה להיות חלק מזה. יהיה לחץ, אבל אני מוכן אליו. אני מאמין ביכולותיי להצעיד את המועדון הזה קדימה".

יוצאים מגדרם: תומר יצחק על הקיץ הבזבזני של אברטון
מיכאל יוכין מנתח את המורשת של רוני במנצ'סטר יונייטד
לוקאקו יעשה את הדרך ההפוכה: "לא חשבתי פעמיים"

שחקן אברטון ויין רוני. אתר רשמי אברטון, אתר רשמי
הוא שוב כחול. ויין רוני/אתר רשמי, אתר רשמי אברטון

במהלך עונת 2013/14 חתם רוני על חוזה לארבע וחצי שנים, כשהעונה הקרובה הייתה תחת אופציה שיונייטד החליטה באופן מובן לא לנצל. במקום זאת, הקפטן שב לטופיז בהעברה חופשית, ולא מן הנמנע שהשדים האדומים ישתתפו בחלק משכרו השנתי, העומד על כ-13 מיליון ליש"ט. רוני החל את קריירת הבוגרים שלו בגודיסון פארק ב-2002 והספיק לרשום 67 משחקי ליגה ו-15 שערים, לפני שנמכר למנצ'סטר יונייטד בקיץ 2004 תמורת 27 מיליון ליש"ט.

החלוץ עוזב את יונייטד אחרי לא פחות מ-13 (!) עונות, חלקן מופלאות. אולם, מלך שערי נבחרת אנגליה בכל הזמנים נסוג מאוד ביכולת שלו בעיקר בשנתיים האחרונות, מה שגרם לו לאבד את מקומו בסגל הלאומי וגם את חולצת ההרכב של השדים האדומים. בעונה החולפת רוני הגיע לשפל שלו כשרשם רק 15 הופעות בהרכב הפותח אצל ז'וזה מוריניו וכבש חמישה שערי ליגה בלבד. את עונת השיא שלו רוני רשם ב-2011/12, אז הוא כבש 27 שערי ליגה באותה עונה שבה יונייטד איבדה את האליפות רק בזכות השער הדרמטי של סרחיו אגוארו ומנצ'סטר סיטי מול קריסטל פאלאס. במהלך 13 השנים שלו במנצ'סטר יונייטד, רוני סיים כמלך השערים חמש פעמים, כשפעם אחת הוא חלק את התואר הזה עם לא אחר מאשר חברו לקבוצה כריסטיאנו רונאלדו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully