וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאזה פאצ'וליה נשאר בגולדן סטייט, ג'ף גרין יעבור לקליבלנד

הווריירס ממשיכים לעמול על בניית הסגל לעונה הבאה, הסנטר יחתום לעונה אחת תמורת 3.5 מיליון דולר. סגנית האלופה תצרף את הפורוורד תמורת 2.3 מיליון דולר. מאק באורלנדו, פלטון ב-OKC

עריכה: מתן חדד

אחרי צירופם של עומרי כספי וניק יאנג משוק השחקנים החופשיים, גולדן סטייט המשיכה הלילה (בין שישי לשבת) לחבור את החתיכות בפאזל של סגל השחקנים לעונה הבאה. סוכנו של זאזה פאצ'וליה אישר כי הסנטר יישאר לעונה נוספת, במהלכה ירוויח 3.5 מיליון דולר.

פאצ'וליה בן ה-33 שימש בעונה החולפת כסנטר הפותח של הווריירס בדרך לאליפות, תוך שהוא תורם 5.1 נקודות ו-3.8 ריבאונדים ב-14.1 דקות בממוצע למשחק בפלייאוף. הגיאורגי חתם בקיץ שעבר על חוזה לעונה תמורת 2.9 מיליון דולר, כאשר הוא מוכן להתפשר על שכר נמוך עבור הסיכוי, שהתממש לבסוף, לזכות בטבעת אליפות אחרי 14 עונות ב-NBA.

עוד בנושא

ארל ווטסון: "רוצים לתכנן שיטה בה דרגאן בנדר ישחק כרכז"
בוסטון שלחה את אייברי בראדלי לדטרויט תמורת מרכוס מוריס
"עומרי כספי רוצה טבעת, הוא דחה הצעה של 4.5 מיליון דולר לעונה"

זאזה פאצ'וליה גולדן סטייט. AP
לא הולך לשום מקום. זאזה פאצ'וליה/AP

* הרכז הוותיק, ריימונד פלטון, סיכם באולקהומה סיטי לעונה אחת, במהלכה ירוויח חוזה מינימום לווטרן (2.3 מיליון דולר). פלטון, שישמש כגיבוי לראסל ווסטברוק, העמיד בעונה החולפת במדי לוס אנג'לס קליפרס ממוצעיםשל 6.7 נקודות ו-2.4 אסיסטים למשחק.

* על פי ESPN, שלווין מאק יחתום לשנתיים באורלנדו תמורת 12 מיליון דולר. הגארד ששיחק בעונה החולפת ביוטה הוא השחקן החופשי הראשון שחותם הקיץ במג'יק.

* כחלק מהניסיון לעבות את הסגל ואת האופציות מהספסל, קליבלנד סיכמה על חוזה לעונה אחת עם ג'ף גרין תמורת 2.3 מיליון דולר. אחרי עונה של 9.2 נקודות ו-3.1 ריבאונדים בממוצע עבור אורלנדו, הפורוורד בן ה-30 דיבר עם לברון ג'יימס מספר פעמים לפני שהחליט להצטרף לקאבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully