וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון שלחה את אייברי בראדלי לדטרויט תמורת מרכוס מוריס

הסלטיקס מפנים מקום אחרי צירוף הייוורד, הפורוורד עם החוזה הנוח מגיע במקום הגארד ההגנתי המצוין. הפיסטונס ויתרו על קלדוול פופ, טייריק אוואנס בממפיס, בויאן בוגדנוביץ' באינדיאנה

עריכה: מתן חדד

הפרי אייג'נסי ב-NBA ממשיך לספק עסקאות מסקרנות מדי יום. לאחר שצירפה את גורדון הייוורד היה ברור לכל שבוסטון תיאלץ לוותר על אייברי בראדלי, ג'יי קראודר או מרכוס סמארט (ואולי אפילו שניים מהשלושה), והיום זה קרה. הסלטיקס החליטו לשלוח את בראדלי לדטרויט תמורת מרכוס מוריס, שכן חוזהו של השומר המצוין יסתיים בקיץ הבא, והוא עתיד לקבל סכומי כסף שהירוקים לא יהיו מסוגלים לשלם. בוסטון תקבל גם בחירת סיבוב שני עתידית.

בראדלי רשם אשתקד את עונתו הטובה בקריירה עם 16.3 נקודות, 6.1 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים למשחק. גם מוריס רשם מספרים לא רעים בפיסטונס, עם 14, 4.6 ו-2 למשחק, ובעיקר - יש לו חוזה נוח, עם 5 מיליון דולר בעונה הקרובה ו-5.3 מיליון דולר בזו שאחריה.

בצל הגעתו של בראדלי דטרויט החליטה לא לממש את האופציה על קונטביוס קלדוול פופ. המשמעות: הפיסטונס ויתרו על השוטינג גארד, שיהפוך לשחקן חופשי בלתי מוגבל וככל הנראה יעזוב בקרוב.

עוד בנושא:

מאוחדים למען המטרה: השידוך בין גורדון הייוורד לבראד סטיבנס יעבוד?
"עומרי כספי רוצה טבעת, הוא דחה הצעה של 4.5 מיליון דולר לעונה"

אייברי בראדלי בוסטון סלטיקס. AP
הסטופר ההגנתי עוזב. בראדלי/AP

עוד חדשות NBA

הלילה (בין חמישי לשישי) קיבלה סן אנטוניו חיזוק מעניין, לאחר שסיכמה עם רודי גיי לשתי עונות תמורת 17.2 מיליון דולר. הסמול פורוורד הכישרוני, שסבל בעונה האחרונה מפציעה בעקב אכילס ומנסה לשקם את הקריירה, קיבל הצעות מכמה וכמה קבוצות, ביניהן אוקלהומה סיטי ויוטה, אולם בחר לבסוף להצטרף לקבוצה של גרג פופוביץ', בין היתר כדי לשחק סוף סוף בקבוצה מנצחת אחרי ארבע שנים לא מוצלחות במיוחד בסקרמנטו.

גיי, שבחר להשתחרר מהעונה האחרונה בחוזהו בסקרמנטו (אמור היה להרוויח 14 מיליון דולר), הספיק לרשום בעונה שעברה 30 הופעות בהן העמיד ממוצעים של 18.7 נקודות ו-6.3 ריבאונדים למשחק, לפני שנפצע ב-18 בינואר ולא חזק לשחק מאז. הוא עדיין לא שב לכשירות מלאה מאז, אולם הוא אמור לחזור בהקדם ולחלוק את הדקות בעמדות הפורוורד של הספרס עם קוואי לאונרד.

* וושינגטון לא ניצלה את האופציה שלה על בויאן בוגדנוביץ', שהפך לשחקן חופשי בלתי מוגבל. אידיאנה ניצלה זאת כדי להחתימו לשנתיים תמורת 21 מיליון דולר.

* טייריק אוואנס חתם לעונה אחת בממפיס תמורת 3.3 מיליון דולר.

* מייק מוסקלה חתם לשנתיים נוספות באטלנטה תמורת 10 מיליון דולר.

* הניקס מחזירים לשורותיהם את טים הארדווי ג'וניור בחוזה לארבע שנים תמורת 71 מיליון דולר. השוטינג גארד שהשתפר מאוד באטלנטה בעונה החולפת, עוד עשוי למצוא את עצמו חזרה במדי ההוקס אם הם יחליטו להשוות את ההצעה או להגדיל אותה ביומיים הקרובים, תרחיש שנכון לעכשיו נראה לא סביר במיוחד.

* קלי אוליניק, שעזב את בוסטון כדי לפנות מקום בתקרת השכר לגורדון הייוורד, סיכם במיאמי לארבע שנים תמורת 50 מיליון דולר. גם ג'יימס ג'ונסון יישאר במדי ההיט אחרי שסיכם גם הוא לארבע שנים, תמורת 60 מיליון דולר.

* וינס קרטר מסרב לפרוש: הסמול פורוורד בן ה-40, השחקן המבוגר ביותר ב-NBA, חתם לעונה בסקרמנטו.

* עוד שחקן שעשוי להצטרף לניקס בקרוב הוא רייג'ון רונדו, שעל פי דיווחים בארה"ב עשוי להגיע על תקן "מנטור" לצעירי הקבוצה.

עדכון ראשון: 7:32

עוד באותו נושא

דיווח: מילוש תאודוסיץ' סיכם בקליפרס, חוזה חדש לדירק נוביצקי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully