וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מילוש תאודוסיץ' סיכם בקליפרס, חוזה חדש לדירק נוביצקי

רכזה המופלא של נבחרת סרביה סוף סוף מגיע ל-NBA, ויקבל 12.3 מיליון דולר לשנתיים. כוכב דאלאס שוב עשה הנחה לקבוצתו, ויקבל 10 מיליון דולר בשנתיים הקרובות. מונטה אליס נחתך מאינדיאנה

עריכה: מתן חדד

לאחר שעשה לדאלאס לא מעט הנחות לאורך השנים, קיבל בקיץ שעבר דירק נוביצקי חוזה של 50 מיליון דולר לשנתיים. אלא שבסיום העונה הראשונה למאבריקס היתה אופציה להשתחרר מהחוזה, וזה בדיוק מה שהם עשו, על מנת שיוכלו לסכם עם הכוכב הגדול שלהם על חוזה נמוך יותר. זה מה שקרה הערב (חמישי), כך לפי דיווחים בארצות הברית, שנוביצקי סיכם עם דאלאס על חוזה חדש, נמוך בהרבה - 10 מיליון דולר לשנתיים, כשפעם נוספת, למאבס תהיה אופציה על חוזה בסיום העונה הראשונה. הצעד הזה ישאיר לדאלאס לא מעט מקום תחת תקרת השכר. אשתקד העמיד הגרמני את הממוצעים הנמוכים ביותר מאז עונת הרוקי שלו בליגה - 14.2 נקודות (43 אחוז מהשדה, 37 אחוז ל-3, 87 אחוז מהעונשין), 6.5 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים למשחק.

* מילוש תאודוסיץ' העדיף את לוס אנג'לס קליפרס על פני שלל ההצעות שקיבל בשבועות האחרונות. אדריאן ווג'נרובסקי טוען שהרכז המופלא של נבחרת סרביה שסוף סוף עושה את הצעד ל-NBA יקבל 12.3 מיליון דולר לשנתיים וייכנס לנעליו של כריס פול כרכז החדש של דוק ריברס.

* הג'נרל מנג'ר של אוקלהומה סיטי אמר על הגעתו של פול ג'ורג': "אנחנו נרגשים, הוא מתאים לנו בצורה בלתי רגילה, על הפרקט ומחוצה לו. אנחנו ברי מזל ששחקן ילבש את המדים שלנו ויעזור לנו בזמן שאנחנו ממשיכים לנסות לבנות את המורשת של המועדון בזמן אמת".

* אינדיאנה הודיעה על שחרורו של מונטה אליס.

* ממפיס הודיע כי תפריש את הגופיה מספר 50, אותה לבש בשנים האחרונות אחד השחקנים האהובים בתולדות המועדון, זאק ראנדולף, שעבר לסקרמנטו.

שחקן דאלאס מאבריקס דירק נוביצקי. AP
מקל על תקרת השכר של המאבס. נוביצקי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully